Građevinski inženjer Milan Milićević ocenio je u Novom danu da sanacija Železničke stanice Prokop neće rešiti problem ukoliko se ispostavi da je na terenu klizište. Kako kaže, inženjeri nisu bez razloga stopirali sedamedesetih ovaj projekat, kao i da je pitanje da li je na temeljima koji su tada izgrađeni smela da se nastavi gradnja.

Kako kaže za N1, seća se dok je on bio u srednjoj školi, 1977. godine gradnja Prokopa je stopirana, a da su soliteri u Stjepana Filipovića krenuli da klize i pucaju. I tada su se, navodi, građani pobunili. Navodi da je sve bilo stopirano i takom devedesetih, sve dok ga Energoprojekt nije uzeo.

Objašnjava i da je ograničenje na dva sprata zbog težine, jer su znali da se objekat nalazi na klizištu i da tu ima podzemnih voda. U tih dvadeset godina koliko je projekat bio stopiran, navodi, moglo je ozbiljno da se razmisli o premeštanju ili odustajanju od tog projekta.

PROČITAJTE JOŠ:

“Ko je još lud da radi na klizištu? Pa seljak čim vidi krivu šljivu odmah beži odakle. Ako klizi celo brdo, ode sve”, ističe.

Govoreći o oštećenima armature, kaže da je pitanje koliko su tačna, ali ako su neki inženjeri našli klizište i zaustavili, stopirali gradnju 20 godina, onda je “siledžijski” krenuti u izgradnju koja je trajala 20 i kusur godina.

Ostatak čitajte na N1.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar