Nakon što je uočila promene u pogledu toga kada i kako korisnici pristupaju informacijama, kompanija KUKA je razvila i stavila im na raspolaganje besplatnu digitalnu platformu my.KUKA, koja im omogućava da efikasno upravljaju robotskim primenama.
U digitalnoj eri tehnologija brzo napreduje, zbog čega industrija mora da se prilagođava kako bi ostala konkurentna i efikasna. U tom kontekstu, kompanija KUKA, kao jedan od svetskih lidera u oblasti robotike i industrijske automatizacije, omogućava inovativna rešenja preko svoje digitalne platforme my.KUKA. Ova platforma predstavlja centralizovano čvorište za svoje korisnike, sa mogućnošću pristupa širokom asortimanu usluga i digitalnih alatki za optimizovanje operacija i performansi.
„Korisnici u svakom trenutku žele informacije koje su odmah dostupne i pristupačne sa svakog uređaja, gde god da se nalaze. U tom kontekstu, platforma my.KUKA predstavlja ključnu alatku za naše korisnike, jer im omogućava pristup širokom asortimanu usluga i digitalnih rešenja kojima se znatno poboljšavaju operativna efikasnost i performanse,“ izjavljuje Norbert Šebeši, rukovodilac prodaje kompanije KUKA za Rumuniju i Srbiju. „Preko ove platforme, korisnici mogu da iskoriste prednosti veće transparentnosti svoje infrastrukture za robotiku i automatizaciju, što im omogućava da prate i analiziraju performanse opreme u realnom vremenu.“
my.KUKA je više od onlajn platforme – ona predstavlja složeni digitalni ekosistem, koji korisnike kompanije KUKA povezuje sa velikim brojem usluga i rešenja prilagođenih njihovim specifičnim potrebama. U okviru ove platforme, korisnici imaju pristup brojnim ključnim funkcionalnostima, kao što su praćenje statusa opreme, upravljanje narudžbinama i rezervnim delovima, pristup tehničkoj dokumentaciji i korisničkim priručnicima, kao i tehnička podrška ili onlajn kursevi za obuku.
Jedan od istaknutih aspekata platforme my.KUKA jeste mogućnost da korisnici dobiju pregled cele svoje infrastrukture za robotiku i automatizaciju. Preko integrisanih alatki za praćenje i analizu, korisnici mogu da prate performanse i produktivnost svoje opreme u realnom vremenu, sa mogućnošću brzog identifikovanja svih problema ili potencijalnih slabosti. Ovom transparentnošću i vidljivošću znatno se poboljšava operativna efikasnost i olakšava donošenje odluka zasnovanih na informacijama.
Pored toga, platforma my.KUKA predstavlja kanal od suštinskog značaja za komunikaciju između korisnika i KUKA tima za podršku. Preko portala korisnici mogu da pokrenu zahteve za usluge, upravljaju preventivnim održavanjem opreme i pristupaju korisnim resursima kako bi maksimalno poboljšali performanse i povećali pouzdanost svojih sistema.
„Posebno dragocen aspekt platforme my.KUKA jeste mogućnost da se uspostavi lakša i efikasnija komunikacija između korisnika i našeg tima za podršku. Zahvaljujući ovoj direktnoj interakciji, smanjuju se trajanja zastoja i maksimalno povećava dostupnost sistema.“ Norbert Šebeši.
Sledeća važna prednost platforme my.KUKA jeste pristup velikom broju digitalnih alatki i aplikacija koje se mogu koristiti za optimizovanje procesa projektovanja i programiranja u sistemima za robotiku i automatizaciju. Pomoću aplikacija kao što su KUKA Xpert i KUKA Robot Selector, korisnici mogu precizno da simuliraju i planiraju uvođenje robota u svoja proizvodna okruženja, čime se smanjuju mogući rizici i skraćuje vreme potrebno za implementaciju.
Platforma my.KUKA je inovativna i neophodna alatka za korisnike kompanije KUKA, koja im omogućava širok asortiman usluga i digitalnih alatki za optimizovanje operacija, kao i maksimalno povećanje efikasnosti i performansi. Digitalizovanjem i centralizovanjem procesa, platforma my.KUKA omogućava da kompanija KUKA ojača svoju poziciju lidera u oblasti robotike i industrijske automatizacije. Pozitivnim uticajem platforme u industriji ističe se posvećenost kompanije KUKA inovacijama.
„my.KUKA nije samo digitalna platforma nego i pouzdan partner naših korisnika, koji im pomaže da optimizuju svoje operacije i ostanu konkurentni na tržištu koje se neprekidno razvija. Kakvu god potrebu da imaju – u pogledu tehničke dokumentacije, rezervnih delova, novih robota i sl. – prvo treba da pomisle na platformu my.KUKA. Pristup platformi je besplatan uz poslovnu adresu e-pošte. Na ovaj način svako može da testira funkcionalnosti. Ponosni smo što se približavamo najvišem nivou industrijske transformacije i što se sa svojim korisnicima nalazimo na putu ka uspehu.“ Norbert Šebeši.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar