Javno preduzeće Ada Ciganlija, u saradnji s Inicijativom mladih za promociju evropskih vrednosti (IMPDEV) i brojnim partnerima, obeležilo je Svetski dan turizma, a za tu priliku plato beogradskog „Stounhendža“ na kratko je pretvoren u turističku promenadu s promotivnim štandovima.
Svetski dan turizma, koji se inače obeležava 27. septembra, okupio je na Adi turističke organizacije Srbije, Beograda, regije Zapadna Srbija, Udruženje za izradu suvenira Etno stil Jojić i Udruženje žena „Mimoza“ iz Stare Pazove, Dunavski centar za kompetenciju, Kamping asocijaciju Srbije, Hotel Šumadija, Gradske pijace, a realizaciju manifestacije pomogao je Sekretarijat za privredu Grada Beograda, saopštili su organizatori.
Svetski dan turizma na Adi praćen je prigodnim muzičkim programom i nagradnim kvizom za posetioce, a organizatori su se pridružili ovogodišnjem pozivu Agencije Ujedinjenih nacija za turizam (UNWTO) da kao temu istaknu „Turizam za inkluzivni rast“.
Manifestacija je, po oceni organizatora, „pokazala da turizam ima jedinstvenu snagu kojom svakog aktera u toj industriji podstiče da ne posustane, već mu daje priliku da novim idejama prihvati izazove, postavi i ostvari poslovne ciljeve, prilagođavajući se novim okolnostima na tržištu“.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: