Organizacija Beograd u pokretu upozorava javnost da gradska vlast već godinama sistematski krši Zakon o oglašavanju, koristeći javni novac za samopromociju umesto za potrebe građana.
Na bilbordima širom Beograda stoje poruke „Socijalno najodgovornija gradska uprava“. Podsećamo da Zakon o oglašavanju Republike Srbije izričito zabranjuje upotrebu superlativa tipa „naj…“, osim ukoliko postoji objektivan dokaz koji potkrepljuje takvu tvrdnju. Jasno je da gradska uprava ne može dokazati da je „najodgovornija“, te je ovakvo oglašavanje obmanjujuće i protivno propisima.
Dodatno, član 11. Zakona o oglašavanju jasno definiše da se obmanjujućim oglašavanjem smatra svaka poruka koja može dovesti potrošače u zabludu i navesti ih da donesu odluku koju inače ne bi doneli. Upravo ovakvi slogani gradske vlasti predstavljaju školski primer obmanjujućeg oglašavanja.
“Građani Beograđa zaslužuju da se javni novac koristi za unapređenje kvaliteta života, a ne za lažne slogane i politički marketing”, zaključuju iz organizacije.