Foto: Shutterstock/Bobica10

Za oko 180 toner-kaseta, 1.200 podloga za papire (ataše mapa sa klipsom – „klipbord“), baterije, „profesionalne albume za vizit karte“, bušače za papir, žičane čaše za olovke, čak 2.000 komada praznih diskova i ostali kancelarijski materijal građani Vranja izdvojiće 6,5 miliona dinara, odnosno oko 55.000 evra, kolika je ukupna procenjena vrednost dve javne nabavke koje je raspisala Gradska uprava grada Vranja.

Nakon vesti o izdvajanju 80.000 evra za promotivni materijal, stižu nove milionske javne nabavke, ovog puta dve gotovo istovremeno – nabavka toner-kaseta za štampače, za šta se od novca građana izdvaja 2 miliona dinara i druga, nabavka kancelarijskog materijala u vrednosti od 4,5 miliona dinara, piše danas portal Slobodna reč.

Svi podaci su dostupni na Portalu javnih nabavki, a koliko se može videti iz dokumentacije, grad nabavlja blizu 180 „OEM“ toner-kaseta za 46 različitih modela štampača.

Kupuje se 32 tonera za HP p1102, čija je cena u maloprodaji za dva komada oko 18.900 dinara, 17 tonera za model HP 285A, koji u maloprodaji košta oko 750 dinara, 10 kaseta za HP 1018, koje u radnjama koštaju oko 890 dinara po komadu, 7 toner-kaseta za model Brother HL 1112E, koje takođe u maloprodaji koštaju oko 750 dinara za komadu i još preko 100 toner-kaseta za različite modele. Za ostalih četrdesetak modela štampača nabavlja se po nekoliko toner-kaseta. Za tonere, Vranjanci će izdvojiti 2 miliona dinara.

Pročitajte još

Kada se radi o kancelarijskom materijalu, rukovodioci u Gradskoj upravi su procenili da im nedostaje čak 1.200 podloga za papir/dokumentaciju, zvaničnog naziva „ataše mapa sa klipsom“ ili „klipborda“, 2.000 praznih kompakt diskova, od kojih oko 1.000 takozvanih „piši-briši“ (CD-RW) i oko 1.000 „običnih“ (CD-R), na spisku su i baterije, A4 planeri-agende, „profesionalni albumi za vizit karte“, ading rolne, bušači za papir, žičane čaše za olovke itd.

Sve će to građani Vranja platiti 4,5 miliona dinara, kolika je procenjena vrednost nabavke.

Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku kancelarijskog materijala objavljen je 24. februara, a kao rok za dostavljanje ponuda naznačen je 4. mart. Istovremeno je objavljen i poziv za nabavku toner kaseta, ali je rok za dostavljanje ponuda pomeren za jedan dan i sada je 5. mart.

BONUS VIDEO

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar