Grad Vranje planira da potroši 9,7 miliona dinara za majice sa znakom “Vranje grad koji ima dušu”, kišobrane, priveske za ključeve, šolje, olovke, upaljače, rokovnike, kalendare, banere, bilborde, flajere, postere i drugi reklamni materijal, prenose danas Južne vesti.
Javnu nabavku za promotivni materijal raspisala je ta lokalna samouprava 14. februara, a rok za podnošenje prijava je 26. februar.
U tenderskoj dokumentaciji navedene su 62 stavke koje bi trebalo da budu promotivni materijali, uz napomenu da grafički dizajn i priprema za štampanje moraju biti uračunati u cenu ponuđača.
Potražuju se posteri za nastupanje na sajmovima i prezentacijama Vranja u nekoliko dimenzija, a ukupan tiraž za sve njih je 6.000 primeraka.
Traže se i flajeri u nekoliko veličina sa tiražom od 6.000 komada, štampani paneli, rol-apovi, kao i 50 bilborda.
Vranje nabavlja i vizit karte, obične i PVC, potom reklamne fascikle, kese, notese i rokovnike. Kupiće i 8.000 plastičnih hemijski olovki, 2.000 upaljača, više od 200 šolji sa tacnom, 4.000 drvenih, 800 livenih silikonskih i 200 metalnih privezaka za ključeve, pišu Južne vesti.
Javna nabavka je i za 400 drvenih poklon kutija, 300 reklamnih futrola, 50 kišobrana, 60 USB fleš memorija i 100 stonih zastava.
Među promotivnim materijalom naći će se i majice – 250 muških, 250 ženskih i 200 polo majica, a sve one bi trebalo da imaju natpis “Vranje grad koji ima dušu”.
Taj natpis trebalo bi da bude i na olovkama, upaljačima, vizitkama, fasciklama, blokovima, notesima, kesama i još nekim materijalima.
Firma koja dobije ovaj posao vredan skoro 10 miliona dinara imaće zadatak i da izradi delovodne pečate, kao i folije za ukrašavanje staklenih portala.
BONUS VIDEO