Tim za praćenje i koordinisanje primene preventivnih mera u radu škola doneo je odluku da se drugi model organizacije obrazovno-vaspitnog rada, odnosno kombinovana nastava od ponedeljka, 15.11.2021. godine primenjuje u srednjim školama na teritoriji tri lokalne samouprave: Beograd, Veliko Gradište i Niš.
Drugi model nastave podrazumeva da se obrazovno-vaspitni proces organizuje kombinovanjem neposredne nastave i nastave na daljinu, a odeljenja su podeljena u grupe.
Pre donošenja odluke, za svaku lokalnu samoupravu razmatrani su opšta epidemiološka situacija, podaci iz nadzora o obolevanju od kovid-19 kod učenika i nastavnika, kao i podaci o utvrđenim klasterima obolelih, odnosno broju odeljenja i grupa koja su prešla na drugi i/ili treći model nastave usled obolevanja učenika.
U svim ostalim osnovnim i srednjim školama u Srbiji se primenjuje prvi model organizacije obrazovno-vaspitnog rada koji podrazumeva neposrednu nastavu u školama.
Prema podacima iz nadzora preuzetim iz elektronskog sistema „Servis javnog zdravlja“ koje je Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja dostavio Institut za javno zdravlje „Milan Jovanović Batut“ u nedelji od 1. novembra do 7. novembra 2021. godine broj obolele dece školskog uzrasta od 6 do 18 godina je bio 1667 (0.22%) obolelih.
U osnovnim i srednjim školama na teritoriji Republike Srbije, ukupno je 45 (0.12%) odeljenja (16 i manje učenika), koja su zbog najmanje tri slučaja infekcije učenika u odeljenju promenila način organizacije rada sa neposrednog rada na onlajn nastavu u poslednjih 10 kalendarskih dana. Ukupno je 406 (1.07%) odeljenja (17 i više učenika) koja su zbog najmanje dva slučaja infekcije učenika u odeljenju promenila način organizacije rada sa neposrednog na kombinovani model u poslednjih 10 kalendarskih dana i 48 (0.13%) grupa u kojima se iz kombinovanog modela nastave prešlo na onlajn (pojava tri slučaja infekcije učenika) u poslednjih 10 kalendarskih dana.
Anketa: Strahuju li roditelji od povećanja broja zaražene dece u školama?
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare