U veseloj, opuštenoj letnjoj atmosferi u sali Dorćol Platz-a pod geslom Gledamo širu sliku sa mnogo dobre energije uručene su nagrade najboljima u tržišnim komunikacijama za 2021. godinu koje su punih šest meseci čekale da dođu u ruke svojih vlasnika. Tako je UEPS posle prošlogodišnjeg probijanja leda u organizaciji događaja, sputanih koronom, i ove godine Izabrao letnji termin za dodelu tradicionalnih UEPS priznanja. Odavno se nije okupio toliki broj ljudi čije su ukrštene energije dale nesvakidašnji pečat ovom događaju i potvrdile važnost misije koju Udruženje za tržišne komunikacije Srbije već 62 godine ostvaruje kroz najrazličitije forme.
Voditeljka Una Senić šarmantno je provela dobitnike i goste kroz program, a svi učesnici su nepodeljeni u čestitkama UEPS-u na organizaciji događaja.
Da se podsetimo ključnih priznanja:
UEPS-ov Grand Prix-a za 2021. godinu dobio je projekat Jednakost dolazi iz kuće, agencije Communis, rađen za klijenta Plazma, Koncern Bambi A. D
Agencija godine je Leo Burnett, a oglašivač godine A1 Srbija
Spisak svih nagrađenih može se videti su na linku:
https://ueps.org.rs/dan-uepsa/nagradeni-ueps-2021/
Video zapis sa dodele može se videti na:
https://www.facebook.com/UEPSudruzenje/videos/4852903268146882
UEPS panel – marketinške strategije za krizne periode
Svečanoj dodeli prethodio je panel na temu Uticaj krize na poslovanje u kreativnoj industriji u kom su učestvoavali Lea Stanković, moderator, Executive Director u agenciji Communis, dr Tamara Vlastelica, vanredni profesor na Katedri za marketing, menadžment i odnose s javnošću na Fakultetu organizacionih nauka, Zoran Golub, director marketinga Grand kafe, Svetlana Bunčić, direktorka odeljenja identiteta i komunikacija i članica menadžment tima UniCredit Banke, dr Nataša Krstić sa Fakulteta za medije i komunikaciju i Jovan Vujović, Group Account Manager iz agencije Direct Media. Neka od pokrenutih pitanja su između ostalih:
– Koliko smo poslovno, kadrovski, finansijski i tehnički opremljeni da odgovorimo na izazove krize?
– Da li su krize možda „pravo“ vreme za inoviranje?
– Kako pozicionirati svoje brendove u godinama krize?
– Šta menjati u marketinškoj strategiji u kriznim vremenima?
– Kako privući pažnju u poplavi informacija i reklamnog sadržaja?
– Zašto su ponekad zvanični statistički podaci opasna zamka?
– Da li fakulteti, pripremaju marketinške kadrove za rad u kriznom okruženju?
Na panelu su pokrenute važne teme i podeljena dragocena iskustva sa kojima se industrija suočila u godinama krize, osvetljena iz ugla agencija, oglašivača ali i akademske zajednice. Svaka od teza iz ove diskusije može biti tema nekog budućeg zasebnog panela kroz koji će se tražiti optimalni modeli poslovanja u krizi koja prerasta u trajno ili bar dugoročno stanje – zaključak je učesnika panela.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar