Foto:promo

Prepoznajući alarmantne nivoe zagađenja vazduha u nekoliko srpskih gradova i značajne zdravstvene rizike koje određene čestice u vazduhu predstavljaju, posebno za decu, kompanija P&G odlučila je da pomogne stvaranjem zelenog rekreativnog područja unutar škole koja se nalazi u beogradskom naselju Zemun.

Uz pomoć pejzažnog arhitekte, postojeći prostor je sa sadnjom nekoliko vrsta drveća i biljaka transformisan u zeleniju oblast, tako da učenici mogu da udahnu malo svežeg vazduha između časova. Štaviše, zaposleni u P&G-u volontirali su da posade dodatna stabla u blizini škole, pokazujući svoju posvećenost zajednicama u kojima žive i rade.

Foto:promo

„U P&G-u, poboljšanje svakodnevnog života ljudi kroz naše brendove i pomoć zajednicama u kojima živimo i radimo da prosperiraju je suština onoga što jesmo. Bilo da je reč o dostavljanju osnovnih proizvoda porodicama u potrebi ili podršci obrazovanju o higijeni, naš cilj je da pomažemo zajednicama širom sveta kroz smislene akcije koje svakodnevno poboljšavaju živote“, izjavio je Žarko Stojilković, Country Manager P&G Srbija.

Foto:promo

Još jedan primer lokalnog građanskog angažovanja je partnerstvo sa NVO Fondacija Ana i Vlade Divac u različite svrhe.  Takođe, svake godine, zaposleni u P&G-u donose tračak nade za oko 50 dece iz ugroženih porodica koje podržava NVO Prijatelji dece Srbije. Zahvaljujući našim zaposlenima, oni su ispod jelke pronašli dugo očekivane poklone za Novu godinu.

Foto:promo

O P&G

P&G služi potrošačima širom sveta sa jednim od najjačih portfolija pouzdanih, kvalitetnih lidera brendova, uključujući Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G zajednica uključuje operacije u otprilike 70 zemalja širom sveta. Molimo posetite www.pg.com za najnovije vesti i informacije o P&G i njegovim brendovima.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare