Foto:Shutterstock

Ministarka trgovine Tatjana Matić saopštila je da je Ministarstvo formiralo Kontakt centar za oblast unutrašnje trgovine i zaštite potrošača, koji se dobija pozivanjem na broj 0800 104 107, gde će građani i privreda moći da se upoznaju sa aktuelnim pravnim okvirom, kao i da dobiju sve potrebne informacije od operatera.

„Ministarstvo kontinuirano radi na unapređenju zakonodavnog okvira i stvaranju uslova za fer i pravednu tržišnu utakmicu na jedinstvenom tržištu Srbije. Kontakt centar će omogućiti informisanje i savetovanje građana, odnosno potrošača i predstavnika privrede, i to je još jedan način na koji želimo da im se približimo i uključimo ih u ovaj proces“, rekla je Matić, navodi se u saopštenju.

Pozivanje broja 0800 104 107 je besplatno za sve zainteresovane korisnike. Biranjem opcije jedan dobijaju se informacije i podrška u vezi unutrašnje trgovine, dok se biranjem opcije dva dobijaju informacije u vezi zaštite potrošača.

BONUS VIDEO: Dokle se stiglo sa tužbama građana protiv banaka

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar