Foto:shutterstock/Primakov

Ubisoftovo uvođenje NFT usluga u igre nije prošlo najbolje.

Od kada je opcija lansirana, igrači se bune, a rukovodioci kompanije tvrde da oni jednostavno ne shvataju NFT.

Možda vas zanima...

Mislim da igrači ne shvataju šta im može doneti sekundarno digitalno tržište. Zbog trenutne situacije i konteksta NFT-a, igrači zaista veruju da NFT uništava planetu. Ali ono što mi vidimo u ovome je da igrači mogu da preprodaju svoje predmete i dodatke iz igre kada sa njom završe“, istakao je potpresednik Ubisofta, Nikolar Pouard.

Još u decembru prošle godine Ubisoft je počeo da implementira NFT u svoje igre. Ova usluga je trebalo da omogući igralima izdavanje kozmetičkih dodataka iz igara ili njihovu preprodaju preko nezavisnih tržišta za kripto valute.

Ipak, kompanija je možda preuranila sa implementacijom NFT-a s obzirom da 70% razvojnih studija igara nije zainteresovano za ovu tehnologiju.

Ubisoft Quartz

Znamo da nije lako razumeti koncept, ali Quartz je prvi korak koji nas vodi ka nečemu velikom. Nečemu što će igrači lakše razumati. Mi u Ubisoftu želimo da damo priliku igračima da kada završe igru mogu da prodaju sve što imaju ukoliko im nije potrebno. To ide u prilog samim igračima, samo što oni to izgleda ne razumeju“, dodao je Pouard.

Nakon što je usluga pokrenuta 9. decembra, dodata su tri NFT artikla u popularni naslov ovog studija „Ghost Recon: Breakpoint“. Uprkos negativnoj reakciji igrača, Ubistoft planira da nastavi implementaciju NFT-a u budućnosti.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar