Oglas
Fejsbuk je u sredu zabeležio prvi pad broja korisnika na mesečnom nivou otkad kompanija postoji.
Od svog početka, Fejsbuk beleži stalni rast korisnika. Međutim, juče je zabeležen prvi pad broja korisnika globalno, kao i niži rast prihoda od reklamiranja nego što se očekivalo. Zbog ovoga su akcije na berzama pale za oko 20 odsto.
Možda vas zanima
Ogroman pad akcija, koji je spustio i tržišnu vrednost ove kompanije, ukazuje da korporativno menjanje imena u Meta nije bilo dovoljno da investitori zaborave probleme i afere ove društvene mreže, prenosi Verge.
I ne samo da ne dobijaju nove korisnike, već je Fejsbuk izgubio milion korisnika dnevno u Severnoj Americi. Problem je u tome što najveći deo prihoda ove kompanije dolazi upravo iz Severne Amerike.
Ipak, Fejsbuk je i dalje izuzetno profitabilna kompanija. I ne samo to, ova kompanija generiše više novca nego pojedine zemlje članice Evropske Unije. Stoga slobodno možemo reći da je moć i uticaj ove korporacije veća i od pojedinih zemalja.
Tokom samo prošle godine ova kompanija ostvarila je profit od 40 milijardi dolara i to uglavnom od oglašavanja.
Da bi to stavili u kontekst, u Srbiji se na godišnjem napravi roba i usluga koji su vredni 52 milijarde dolara. Ovo znači da 60000 radnika u Fejsbuku generiše profita kao skoro 7 miliona ljudi koji žive u Srbiji.
Fejsbuk takođe planira da poveća ulaganja u virtuelnu realnost. Ulaganje u njihovu kompaniju „Reality Labs“ koja se bavi AR i VR tehnologijama je Zakerberg ocenio kao „sledeću veliku stvar“.
Ipak, jedan od najvećih problema sa kojima se ova kompanija suočava je poslovanje društvenih mreža koje finansira sva ova ulaganja.