Spotify u poslednje vreme sve više ulaže u podkaste.
Kompanija je juče tokom večeri najavila još dve akvizicije na tržištu podkasta, a one se ovoga puta tiču merenja i analitike poslovanja.
Spofity je u svom blogu naveo da preuzima „Podsights“ i „Chartable“ – dve najistaknutije kompanije za distribuciju i reklamiranje podkasta.
Cena ugovora nije otkrivena, ali je ovo prva velika akvizicija koju je kompanija obavila ove godine.
„Verujemo da smo još uvek u ranim poglavljima digitalnog zvuka i da je prilika za oglašavanje u ovom prostoru i dalje značajna“ rekao je Davn Ostrof, direktor za oglašavanje u Spotify.
„Podsights“ ima 40, dok „Chartable“ ima 11 zaposlenih stalno zaposlenih i svi će se pridružiti matičnoj kompaniji kao integrisana jedinica. Ipak, Spotify trenutno ne planira da menja timove koji već postoje u tim kompanijama.
Ovom akvizicijom, platforma će omogućiti podkasterima da prate analitiku i slušanost svog sadržaja, kao i da imaju uvid u to da li je korisnik čuo reklame plasirane u podkastu. Kompanija novim ulaganjima ima aspiracije da postane platforma broj 1 za podkaste na globalnom nivou.
Spofity takođe veruje da će ovo pomoći izdavačima podkasta i da će pozitivno uticati na rast njihovog poslovanja.