Foto: EPA-EFE/MICHAEL REYNOLDS/Shutterstock/fyv6561

Promena je stigla s TikTokom - korisnici više ne žele da im se isključivo prikazuje sadržaj osoba koje prate, već samo najbolji i najzabavniji sadržaj.

Poznato je da je u poslednje vreme Fejsbuku velikim problemima, što možemo videti po padu broja korisnika, ali i situaciji na berzi na kojoj su izgubili stotine milijardi dolara ove godine. U jednom nedavnom intervjuu, Mark Zakerberg je objasnio u čemu bi mogao biti uzrok tih problema i priznao je svoju grešku u vezi sa strategijom kompanije.

Pre nekoliko godina, naime, Zakerberg je bio uveren da korisnici žele da Facebook postane što ličnija platforma, odnosno da se na njihovim feedovima pojavljuje sadržaj koji objavljuju njihovi prijatelji i rodbina. Danas je očigledno, što je i sam priznao, da je to bilo u potpunosti pogrešno razmišljanje, navodi zimo.dnevnik.hr.

Pokazalo se da korisnici žele najbolji i najkvalitetniji sadržaj i da nije važno ko objavljuje taj sadržaj. To su na vreme prepoznali u TikToku, zbog čega je popularnost ove mreže u konstantnom porastu, dok korisnici polako napuštaju Fejsbuk.

Foto:Shutterstock

Iako je Meta na Instagramu pokušala da promeni algoritam kako bi bio sličniji TikToku, korisnici nisu bili oduševljeni jer ne žele da ta mreža postane samo kopija TikToka.

Zakerberg ističe da se na početku TikTok nije uklopio u njegov „obrazac društvenih stvari“ i više se činilo da je to kraća verzija Jutjuba. Danas kaže da je važno da i Meta napravi algoritam koji će korisnicima preporučivati različit zabavni sadržaj, ali za razliku od TikToka, ne želi da se fokusira samo na video zapise, već i na fotografije i tekstualni sadržaj.

„Ponekad želim da gledam samo video zapise, ali često samo želim najbolje stvari“, objasnio je u intervjuu za „Stratechery“.

***

BONUS VIDEO: Fejsbuk, Instagram i Vocap: Pali i živci i akcije

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar