Foto: Mercedes

Više nema dileme koji će od automobilskih brendova postati potpuno električni, jer će svi morati da idu u ovom pravcu kako bi opstali na evropskom tržištu. Sa novim konceptom i Maybach najavljuje svoju električnu budućnost, ali svoju transformaciju ne pravdaju novim regulativama već činjenicom da su kupci na glavnim tržištima sve mlađi i da zahtevaju novi vid luksuza koji obezbeđuju električni automobili.

Sa konceptom modela EQS, Mercedes-Maybach pruža jasan pregled prvog potpuno električnog serijskog modela za ovaj luksuzni brend. Ovaj koncept je baziran na modularnoj arhitekturi za luksuzna električna vozila brenda Mercedes-Benz i prenosi ekskluzivnost brenda Maybach u budućnost bez izduvnih gasova.

Foto: Mercedes

Na ovoj osnovi će se pojaviti i drugi potpuno električni model – EQS SUV, koji će u serijsku proizvodnju krenuti 2022. godine, čak i pre Maybacha. Mercedes-Maybach EQS koncept je vrlo blizu serijske verzije, a ona se na putevima očekuje tokom 2023. godine.

“Sa Mercedes-Maybach EQS konceptom, nakon 100 godina, transformišemo brend u električnu budućnost. Futuristički dizajn sastoji se od emotivne integracije površina i oblika. Prednji deo, sa progresivnom Maybach rešetkom, sledi princip integracije i daje brendu potpuno novi izgled. Zajedno sa novim aerodinamičnim SUV proporcijama, u potpunosti redefinišemo luksuzni SUV budućnosti”, izjavio je Gorden Wagener, glavni direktor dizajna Daimler Grupe.

Foto: Mercedes

Dvobojna karoserija i dosta hromiranih detalja su dizajnerska odlika brenda Maybach, a ni sada nije ništa drugačije. Mercedes-Maybach EQS koncept je predstavljen u opsidijan crnoj metalik boji i cirkon crvenoj metalik boji sa hromiranom linijom koja predstavlja vizuelnu liniju razdvajanja. Hromirane površine ne samo da se prostiru preko usisnika vazduha i difuzora napred i pozadi, već i uokviruju bočne prozore hromiranim okvirom sa 3D dizajnom.

Foto: Mercedes

Unutrašnjost je oličje luksuza, a centralna konzola je bazirana na limuzini EQS. Ispred vozača i suvozača su tri ekrana spojena u jednu celinu sa nazivom Hyperscreen, dok su sedišta preuzeta iz Mercedes-Maybach S-Klase.

Foto: Mercedes

Međutim, ovaj SUV donosi još više prostora za putnike pozadi nego Mercedes-Maybach S-Klase, pa je udobnost na najvišem mogućem nivou. Tu su dva individualna sedišta sa opcijom grejanja, hlađenja i masaže, koja su takođe preuzeta iz S-Klase Maybach.

Foto: Mercedes

U saopštenju se ne navodi ništa o pogonskom sistemu koji pokreće ovaj koncept, ali je poznato da će domet sa jednim punjenjem baterije po WLTP standardu biti oko 600 kilometara.

Bonus video: Koja su to kola bolja od „Moskviča“?

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare