Podeli
Foto: Promo

Danas je Mercedes-Benz zvanično predstavio svoju trenutno najluksuzniju limuzinu – Maybach S-Klasse. Novi model ima čak 18 cm duže međuosovinsko rastojanje u poređenju sa produženom verzijom S-Klasse, pa je jasno da je ovde najvažnije mesto ono pozadi. Ko tamo bude sedeo, imaće čak i funkciju masaže iz naslona za ruke. Prvoklasni zadnji deo je unapređen i opcijom grejanja vrata i ramena.

Ovde vlasnik vozila ne vozi, već ga vozi šofer. Vlasnik vozila zato uživa u svim blagodetima komfora koje su mu spremili konstruktori iz Mercedes-Benza. On može tako da izabere i posebnu dvobojnu karoseriju koja se inače farba ručno, prema najvišim kriterijumima kvaliteta.

Foto: Promo

Napred ovu eksluzivnu limuzinu krasi poklopac motora sa hromiranim detaljima i rešetka hladnjaka Mercedes-Maybach sa finim, vertikalnim hromiranim prugama.

Ovaj 5,5 metara dugačak model, sa impresivnim rastojanjem između osovina od čak 3,4 metra, razlikuje se od svojih bratskih modela i kada se gleda bočno: zadnja vrata su šira, a C-stubovi imaju fiksno osvetljenje.

Foto: Promo

Na zahtev, Mercedes-Maybach S-Klasa može biti opremljena komfornim zadnjim vratima sa električnim pogonom. Zadnjim vratima se, takođe, može upravljati sa vozačevog sedišta – važna funkcija prilikom vožnje sa vozačem.

Foto: Promo

Unutrašnjost Mercedes-Maybach S-Klase zasnovana je na potpuno novom dizajnu enterijera, a velike ukrasne površine na prednjim sedištima su nova karakteristika.

Obloge od visokokvalitetnog drveta okružuju zadnji deo naslona prednjih sedišta, stvarajući utisak luksuznih i prostranih fotelja.

Ukoliko se odabere zadnji deo vozila u opciji Prve klase, slično upadljivo područje ukrasne obloge postavljeno je između dva zadnja putnika. Sa aktivnom kompenzacijom buke na putu, unutrašnjost ionako vrlo tihe Mercedes-Maybach S-Klase postaje još tiša.

Foto: Promo

Limuzina koristi drugu generaciju MBUX sistema sa opcijama unapređenja znanja, tu su sjajni displeji na do pet velikih ekrana, delimično sa OLED tehnologijom, i oni čine kontrolu vozila i funkcije udobnosti još lakšim. Na zahtev, Mercedes-Maybach S-Klasa takođe može biti opremljena MBUX pomoćnikom na zadnjem delu vozila.

Foto: Promo

Još bolju udobnost i okretnost u vožnji, kao i inovativne funkcije poput podizanja karoserije pri bočnom udaru, pruža aktivno oslanjanje, koje je kombinovano sa standardnim vazdušnim ogibljenjem. Zajedno sa sistemom za skeniranje puta i funkcijom nagiba u krivinama omogućava izvanredan nivo udobnosti.

Očekuje se da će Mercedes-Maybach prvobitno u Nemačkoj, od druge polovine 2021. godine moći da se vozi u uslovno automatizovanom režimu sa novim DRIVE PILOT sistemom (opciona oprema) u situacijama kada je gustina saobraćaja velika ili u odgovarajućim delovima autoputa.

Skidanjem pritiska sa vozača, ovo mu omogućava da se bavi drugim stvarima, poput surfovanja internetom ili e-mejlovima u kancelariji u automobilu (In-Car Office).

Foto: Promo

Saznajte još:

Bezbednost je takođe na vrhunskom nivou, pa prilikom jakih frontalnih sudara, zadnji vazdušni jastuk, koji je deo standardne opreme, znatno smanjuje opterećenje koje deluje na glavu i vrat putnika pozadi, koje se javlja kao posledica korišćenja sigurnosnih pojaseva.

Prednji vazdušni jastuk za sedišta pozadi formira se posebno nežno zahvaljujući svojoj inovativnoj konstrukciji koja koristi cevastu strukturu.

Zahvaljujući upravljanju zadnjom osovinom (opciona oprema), Mercedes-Maybach S-Klasa lako manevriše čak i u gustom gradskom saobraćaju. Ugao upravljanja na zadnjoj osovini je do deset stepeni. Na ovaj način je smanjen krug okretanja S-Klase do dva metra.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar