Potpuno novi Range Rover ima sličan dizajn kao i prethodnik, koji je sveden ali opet modernizovan. Pored toga, ovaj luksuzni SUV dobio je pregršt novih tehnologija i pogonskih jedinica, a za nekoliko godina očekuje se i potpuno električna verzija.
Rolls-Royce i Bentley su odlični, ali Range Rover je automobil u kojem se vremešna britanska kraljica Elizabeta II (95) najradije vozila. Pa čak je, kad je šmugnula obezbeđenju, znala da sedne za njegov volan. Zvuči poznato, zar ne?
Ako uspe da se izvuče iz bolničke sobe u kojoj trenutno boravi, u dvorištu Bakingemske palate uskoro bi mogla da ugleda novu, petu generaciju svog miljenika. I verovatno da ostane oduševljena viđenim, kao i ceo svet jer je nova generacija značajan korak unapred.
Novi Range Rover ima 125 novopatentiranih tehničkih rešenja, a i dalje izgleda statusno, jer je zadržao dobro poznate četvrtaste konture koje su oplemenjene maštovitim detaljima. Postavljen je na novu platformu MLA Flex, koja ima mogućnost i potpuno električnog pogona, a Range Rover na baterije se očekuje 2024. Do tada će biti dostupno čak sedam motora: novi klasični V8 twin-turbobenzinac P530, blago hibridni dizelaši D250, D300 i D350, blago hibridni benzinci P360 i P400 i takođe novi plug-in hibridi P440e i P510e.
Kako piše Auto Klub, elektronika vešanja povezana sa navigacijom unapred čita put i prediktivno usmerava rad vešanja na optimum, a priča za sebe su i električna vrata kao i sistem ventilacije koji filtrira čestice alergena i bakterija, pa čak i virusa SARS-CoV2.
U standardnoj i verziji sa dužim međuosovinskim rastojanjem, mogu da se konfigurišu izvedbe sa četiri, pet i sedam sedišta, a zakretanje zadnjih točkova poboljšava okretnost i upravljivost. Primera radi, krug okretanja automobila iznosi svega 10,95 metara, što je manje nego kod Mercedesove A-Klase.
Bonus video: Vozači Ferarija svojim ljubimcima obojili ulice Rima u crveno
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: