Novi Nissan Qashqai biće veći, praktičniji i mnogo pametniji

Auto 07. dec. 202017:24 > 17:27
Podeli:
Foto: Nissan

Dok čekamo da vidimo novu generaciju jednog od najtraženijih krosovera na svetu, odnosno "nissan qashqai", Japanci nam opet na kašičicu otkrivaju detalje. Nakon prvog "tizera" u vidu dela prednjeg svetla, sada su bili nešto velikodušniji pa su otkrili malo više informacija. Saznali smo da će novi "qashqai" biti veći, još praktičniji, pregledniji, a najviše od svega pametniji i luksuzniji.

Otkako je pandemije ne praktikuje se standardno predstavljanje novih modela, koje podrazumeva međunarodne premijere i test-vožnje kojima prisustvuje puno novinara.

Sve je prebačeno na online premijere, gde se suočavamo sa upoznavanjem modela “u delovima”. To je prvi počeo da radi Mercedes, da bi ga ostali zapratili u želji da se i njihovi novi proizvodi više puta nađu u medijima. Pa tako dobijemo samo far, pa samo neke detalje enterijera, da bismo, u trećoj ili četvrtoj rundi dobili čitav proizvod.

Kako bilo, budući Nissanov SUV donosi potpuno novu i prostraniju kabinu, koja, kako kažu, odiše premijum materijalima.

Foto: Nissan

Duže međuosovinsko rastojanje doprinelo je da prostora za putnike ima više nego pre, dok je mesto za kolena putnika pozadi povećano za 28 mm na 608 mm. Kako će novi krosover sveukupno biti većih dimenzija,  i prostor za glave putnika na zadnjoj klupi je izdašniji i to za 15 mm.

Još praktičniji

Vrata prtljažnika se otvaraju i zatvaraju bez dodira omogućavaju pristup ovom prostoru i kada ruke nisu slobodne. Ukupan kapacitet je povećan za više od 50 litara u odnosu na model prethodne generacije, delimično zbog spuštanja poda prtljažnika, ali još ne znamo tačnu zapreminu.

U kabini će biti i više mesta za sitnice, a džepovi u vratima mogu da prime flaše od 1,5 litara.

Potpuna digitalizacija 

Novi Qashqai biće opremljen unapređenim infotejment sistemom, kompatibilnim sa pametnim telefonima, Wi-Fi opcijom za sedam uređaja i uslugom NissanConnect – aplikacija za kontrolu i praćenje vozila.

Saznajte još:

Nova je i digitalna instrument-tabla od 12.3-inča koja se kontroliše pomoću taktilnog prekidača smeštenog na upravljaču. Osim toga, novi “qashqai” nudiće i head-up displej od 10,8 inča.

Ekran multimedijalnog sistema će sa dijagonalom od devet inča biti veći nego aktuelni, a sadržaće navigaciju, postavke za zabavu i profile sa memorijom koji omogućavaju da navigacija, muzika i sistemske preferencije budu prilagođene svakom vozaču.

Foto: Nissan

Mobilne telefone biće moguće puniti i bežično, a povezanost je dostupna svim putnicima zahvaljujući konzoli koja sada nudi prednje i zadnje USB priključke za punjenje sa USB-A i USB-C portovima.

Audio-sistem nosi potpis Bose® Premium i sastoji se od 10 zvučnika i pojačala smeštenog u prtljažniku.

Foto: Nissan

Fensi štepovi, Nappa koža, masaža

Raspored na centralnoj konzoli je unapređen, a centralno mesto zauzima novi, pametni i manji selektor brzina za verzije sa automatskim menječem. Velika pažnja posvećena je kvalitetu i dizajnu ergonomske ručice, kao i tasterima sa taktilnim osećajem.

Na verzijama sa 4×4 pogonom, prekidač za režim vožnje je stilizovan sa mat hromiranim prstenom i piano crnom završnom obradom.

Izrada novih sedišta je bila u fokusu, pa je primera radi, za dizajn Nappa kože bilo  potrebno 25 dana i više od 60 minuta za novi vezeni 3D štep u obliku dijamanta.

Za dodatnu notu luksuza, uvedena je funkcija masaže sedišta sa tri načina rada za prednja i sa prilagođenim podešavanjima preko sistema NissanConnect. U celoj kabini se koristi i novo belo ambijentalno osvetljenje.

Bolja preglednost

Novi Qashqai donosi i bolju vidljivost napred, bočno i pozadi. Poboljšanja uključuju širi ugao vetrobranskog stakla, tanje prednje stubove i bočna ogledala postavljena na vrata (umesto na A-stub) smanjujući nepregledne zone.

I dok čekamo premijeru kako bismo napokon videli novi „qashqai“, na linku ispod možete da pogledate kako ekipa sa Autocar sajta vidi budući krosover.

 

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar