Nemački ADAC je sproveo istraživanje na temu zagrevanja kabine električnih automobila, a rezultati su krajnje interesantni. Iako je bilo očekivano da svi testirani automobili sa lakoćom dostignu željenu temperaturu, to nije bio slučaj.
Ovom prilikom, ADAC je testirao zagrevanje kabine nekoliko električnih automobila, a rad grejanja isproban je u modelima Fiat 500e, Renault Zoe, Volkswagen e-Up, Hyundai Kona, Volkswagen ID.3, Tesla Model Y i BMW iX.
Merenja su napravljena dok vozila miruju, pri spoljašnjoj temperaturi od -10 stepeni, a rezultati su pokazali velike razlike. Temperatura od 20 stepeni u kabini modela BMW iX ostvarena je nakon samo 12,5 minuta. Volkswagen ID.3 je do iste temperature stigao za 24,5 minuta, a električna Hyundai Kona za 25,5 minuta.
Drugima je trebalo duže. Primera radi, Fiat 500e je istu temperaturu dostigao za nešto više od pola sata, a Tesla Model Y, Renault Zoe i Volkswagen e-Up ni nakon 40 minuta nisu uspeli da zagreju kabinu na željenu temperaturu.
Kako piše Auto Klub, putnička kabina Tesle zagrejala se samo do temperature od 15 stepeni, Renaulta do 14, a Volkswagena svega do 10 stepeni.
Bonus video: Pogledajte reakcije naših ljudi na BMW iX