Da Jaguar Land Roveru „ne cvetaju ruže“ u poslednje vreme, to svi znamo, a sada su to shvatili i čelnici ove kompanije i rešili da nešto urade povodom toga. Kako bi se poboljšala prodaja automobila britanskog proizvođača u vlasništvu indijske kompanije Tata Motors, kreirana je nova strategija pod nazivom „House of Brands“.
Jaguar Land Rover se od sada zove JLR, a celokupno poslovanje će biti podeljeno u četiri podbrenda: Range Rover, Discovery, Defender i Jaguar.
Kako tvrdi Gerry McGovern, izvršni kreativni direktor, JLR će postati „Kuća brendova“ u promeni strategije koja će pomoći „da se pojača jedinstvenost karakternih britanskih marki“.
Strategija unutar Land Rovera od 2021. godine je bila da se razvdoje vozila u tri stuba, gde bi Range Rover bio zadužen za luksuz, Discovery za porodične potrebe, a Defender za terensku vožnju i izdržljivost.
Sa novom strategijom, svaki od ovih stubova se pretvara u zaseban brend, a pridružuje im se i Jaguar, koji ima ozbiljne planove za budućnost. JLR je pre nekoliko dana objavio da će prvi proizvod nove strategije biti električni Jaguar u vidu GT modela sa četvoro vrata koji će imati domet veći od 700 kilometara, ali i cenu veću od 100.000 funti (112.051 evra).
Nakon što su objavljeni planovi za ribrending, stvorila se kontroverza na društvenim mrežama jer se ime Land Rover više uopšte i ne spominje. Međutim, JLR je potvrdio da će ime nastaviti da postoji na njihovim SUV modelima da služi kao „oznaka poverenja“.
Bonus video: Premijera novog Range Rovera u Srbiji