Audijeva procena u potpunosti potvrđuje tezu da na našem tržištu, ali i brojnim drugim, mnogi žive preko svojih mogućnosti. Audi je u Srbiji sve popularniji, a pogotovo na tržištu polovnjaka gde se traži i kupuje kao da nije reč o premijum brendu. Vlasnici tek kasnije shvate da je održavanje modela bilo kog luksuznog brenda - skupo, pa koliko god on bio star.
Sada je Audi u Americi objavio kako bi zapravo trebalo da izgleda profil kupca modela A3, kao i sportske S3 i RS3 verzije. I dok je za RS3 stvar sasvim jasna da valja imati poveća primanja, kod A3 kog mnogi doživljavaju kao luksuzniji VW Golf, stvari su neočekivane.
Audi tako procenjuje da bi kupac novog Audija A3 u Americi trebalo da ostvaruje godišnji prihod od čak 120.000 dolara, što je gotovo dvostruko više od američkog proseka. A govorimo o kompaktu s 2.0 motorom i prednjim pogonom. Za S3 lestvica je podignuta na 150.000, a za RS3 na 200.000 dolara, piše Index.hr.
Recimo i da A3 u Americi startuje sa cenom od 33.900 dolara za verziju s 2.0 benzincem. U Srbiji ponuda kreće od 26.701 evra za verziju duplo manjim i slabijim 1.0 TSI motorom od 110 KS.
Dakle, prema proceni Audija, vozači novog A3 bi trebalo da zarađuju oko 10.000 dolara mesečno. Da li je onda realno da naši vozači ovog modela zarađuju makar blizu ovoj cifri, ili samo žive preko svojih mogućnosti…
Bonus video: Vozili smo aktuelne Porsche modele po Srbiji
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare