Vladimir Aleksić Foto:Dragan Mujan/Nova.rs

Nakon "Lepa Brena prodžekt" i "Putovanje izvan središta zemlje", glumac Vladimir Aleksić nas je obradovao novim autorskim projektom "Sveta Prada” koja ulazi u drugu sezonu, od sutra, u Bitef teatru. Prvo izvođenje biće sutra od 20 časova.

Ova predstava, kako je rekao, bavi se modnom industrijom, odnosno šta se krije iza proizvoda kao što je ženska krokodilska torba koja može da košta i 50 hiljada evra. U razgovoru za Nova.rs priča o predstavi, ali i o svojim planovima za budućnost.

PROČITAJTE JOŠ:

Nižu se Vaši autorski projekti, nakon Lepa Brena projekta, predstave u avionu, sada je Sveta Prada. Da li je to znak da ćete se više posvetiti ovakvom autorstvu nego glumi?

“Ja sam jo od malena voleo da smišljam razne predstave koje bih izvodio ukućanima ili komšijama. Mislim da sam sada dovoljno sazreo da realizujem projekte koji su meni lično zanimljivi. I Lepa Brena Project i Sveta Prada se bave fenomenom popularne kulture, preko kojeg pričamo o dubljivm savremenim društvenim odnosima. Sveta Prada se kroz priču o modnoj industriji bavi fenomenom tržišta i savremenog kapitalizma. Od radnika do pripadnika džet seta, Sveta Prada se bavi sudbinama ljudi koji vode svoje potpuno različite živote, neravnopravnih statusa i mogućnosti.”

Sveta Prada ulazi u drugu sezonu, kada se osvrnete na prethodnu, koliko ste zadovoljni ovim projektom?

“Ja sam vrlo zadovoljan ovim projektom, jer sam uspeo da okupim odličnu autorsku ekipu, 5 pisaca je pisalo test, sjajne glumice i da dovedemo rediteljku iz Brisela. S obzirom na to da je predstava izlasa na samom kraju prošle sezone, nju tek očekuju igranja i gostovanja.

Na koji način ste birali glumice za predstavu?

“Imao sam želju da sve uloge budu žene, jer mislim da ženskih likova fali u našoj ali i svetskoj dramaturgiji. Glumice sam birao prema ulogama, sa nekim sam već radio, a sa nekima me vže i prijateljstvo, na primer Nada Šargin i ja smo išli zajedno u srednju školu i sedeli u istoj klupi.”

Vaš krug prijatelja obiluje visoko estetizovanim pojedincima za koje se ne može reći da su ceo svoj ormar dali u Crveni Krst kao što ste Vi izjavili za Novu pre nekoliko meseci. Kako gledate na to?

“Moda je jako zavodljiva. Poruke brendova su često: Kupite naš proizvod i Vi isto ćete živeti luksuznim životom. Ali kada saznate da za jedno torbu od krokodila vam treba 3 krokodila, da se ubijaju u trećoj godini života…da često radnici koji šiju našu garderbu su mizerno plaćeni i rade u nehumanim uslovim…možda bismo tada razmislili o tome šta nosimo i da li nam treba toliko stvari. Sto se tice Crvenog Krsta, svako od nas ima bar 5 stavri koje mu nisu potrebne, pa makar one bile i brendirane.

Koji su planovi za narodni period?

“Osamnaestog novembra u Italiji izlazi serija Velika Igra na Skyteleviziji koju sam snimao prošle godine u Italiji. Igram jednu od glavnih uloga zajedno sa Djankarlom Djaninijem, legendom italijanske svestke kinematorgrafije. Serija se bavi fudbalskim agentima i zakulisnim radnjama najpopularnijeg sport na planetu. U planu je da drugu sezonu snimamo na zimu, tako da ću naredni period provesti u promociji serije i pripremam za novu sezonu.”

BONUS VIDEO: Milena Marković, autorka romana „Deca“: Autori opere su uspeli da moje stihove naprave ritualnim