Aleksandar Milić Mili, muzički direktor Granda, smatra da bi Pesma za Evroviziju trebalo da se organizuje na drugačiji način - barem ako Srbija želi uspeh na tom takmičenju.
Nakon što je objavljen spisak svih izvođača na ovogodišnjoj Pesmi za Evroviziju, povela se polemika o tome ko bi trebalo da učestvuje na ovom takmičenju i kako ga najbolje organizovati.
Veliku pažnju privukla je i činjenica da će se publici predstaviti i Jovana Tomašević koja će izvesti numeru „Kao grom iz vedra neba“. I možda ništa ne bi bilo čudno da autor ove numere nije Branko Klanšček, predsednik Upravnog odbora RTS-a.
Međutim, Aleksandar Milić Mili, kompozitor, producent i direktor muzičke produkcije „Granda“ smatra da je celo takmičenje trebalo da bude organizovano na drugačiji način.
„Ja sam to rekao i Oliveri Kovačević u najboljoj nameri. Smatram da je sistem odabrira pesme za Evroviziju kod nas potpuno pogrešan. Na Pesmu za Evroviziju gledam kao na kolektivne državne projekte, kao što su naša reprezentacija u košarci, fudbalu, vaterpolu… Ako hoćete da napravite dobru reprezentaciju treba da zovete na svaku poziciju najboljeg igrača koji se pokazao u prošloj godini. Isto tako, odabir za pesmu za Evroviziju mora da bude prvenstveno autorski, odabran od najboljih autora koji su se pokazali te godine, a onda da se biraju izvođači koji će to najbolje predstaviti“, smatra jedan od naših najuspešnijih muzičkih autora.
„Moramo uozbiljiti tu celu priču da bismo počeli da dajemo dobre rezultate. Trenutno su rezultati na nivou slučajnog uzorka. Pojavi se Konstrakta koja već 20 godina radi istu stvar, ali sad su je prepoznali da je genijalna, kao što i jeste. Mi moramo da imamo za Evroviziju sistem koji će iz ove naše zemlje koja je neverovatno talentovana, stvarno predstaviti ono što je najbolje. Poenta je da nađemo deset najboljih autora u zemlji i da njima prepustimo komponovanje i pisanje pesama koje bi bile u trci za plasman na Evroviziji“, zaključuje član žirija „Zvezda Granda“ za Nova.rs.
Podsetimo, polufinala Pesme za Evroviziju gledaoci će pratiti 1. i 2. marta, dok će veliko finale biti održano 4. marta. U festivalskoj konkurenciji biće 32 kompozicije.
BONUS VIDEO: Konstrakta otkrila koga će podržati na Evroviziji