Foto: Warner Bros. - DC Entertainment / AFP / Profimedia

Lejdi Gaga se suočava sa "Mona Lizom" u Luvru i ostavlja otisak karmina u obliku osmeha na njenom licu u novom video klipu koji su u sredu objavili pevačica i francuski muzej.

Američka diva, koja glumi u novom filmu „Džoker„, kanalizovala je lik Harley Quinn kako bi izvela mali „vandalski“ čin sa karminom na remek-delu Leonarda da Vinčija, u cilju promocije nove izložbe u Luvru, pod nazivom „Likovi budale“, koja, kao i film, otvara sledećeg meseca.

PROČITAJTE JOŠ

Lejdi Gaga se ušunjava kroz parisku galeriju noću, noseći crvenu periku i pevajući pesmu komponovanu specijalno za video, koji je objavljen na njenim Instagram i TikTok nalozima.

Na kraju, dolazi licem u lice sa Mona Lizom pre nego što nacrta klaunski osmeh karminom na zaštitnom staklu ispred slike. Kada se povuče unazad, crna suza maskare pada sa zvezdinog oka.

Upitani o mudrosti promovisanja takvih gesta u vreme kada klimatski aktivisti redovno napadaju slike u muzejima, iz Luvra su naglasili da je video „čista fikcija“ i da je omaž Leonardu, koji je bio opsednut osmehom, prenose francuski mediji.

Muzej je insistirao da je za snimanje videa postavljen dodatni ekran ispred 3,8 centimetara debelog (1,5 inča) neprobojnog stakla koje štiti platno.

View this post on Instagram

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)

Izvor inspiracije

Osmeh od karmina odjekuje ključnu scenu iz filma „Džoker: Ludilo u dvoje“, kada Harley Quinn posećuje Džokera, svog kriminalnog srodnika, u zatvoru.

Luvr je saopštio da su sarađivali sa Warner Bros Pictures, holivudskim studijom koji je snimio film, i koji je snimao video u muzeju.

View this post on Instagram

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)

Luvr nije prvi put postao igralište za zvezde

Reper i producent Will.i.am se proslavio tako što se ubacio u neke od najpoznatijih slika muzeja u svom animiranom spotu iz 2016. godine za pesmu „Mona Lisa Smile“, uključujući scenu u kojoj preuzima uzde Napoleonovog belog konja.

Dve godine kasnije, Bijonse i Džej Zi snimili su svoj spot „Apeshit“, koristeći Žerikoovu ikoničnu sliku „Splav Meduze“, „Mona Lizu“ i Napoleonovu krunidbu kako bi izrazili oštre stavove o mestu crnaca, ili njegovom nedostatku, u klasičnoj umetničkoj istoriji.

Nedavno je Luvr, najposećeniji muzej na svetu, izazvao veliku pažnju svojim fotografijama sa privatne posete pevačici Selin Dion, pre njenog nastupa na ceremoniji otvaranja Olimpijskih igara u Parizu u julu.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar