Više od 150 panelista i predavača iz 15 zemalja sveta, među kojima su vodeći regionalni i setski stručnjaci, tačno za sedam dana će se okupiti na 16. izdanju „Weekend Media Festivala“ u Rovinju kako bi podelili iskustva i dali uvid u najaktuelnije teme i trendove. Najveći regionalni festival posvećen industriji medija, komunikacije, marketinga i poslovanja i ove će se godine održati u staroj „Tvornici duhana“ u Rovinju. Očekuju nas tri dana inspirativnih predavanja, jedinstvenog networkinga i nezaboravne zabave od 21. do 24. septembra.
Sa fokusom na poslovni sektor, posetioci ovogodišnjeg „Weekenda.16“ biće u prilici da saznaju koje su tajne uspešne prodaje i to ni manje ni više nego od pravog vuka sa Wall Streeta – Jordana Belforta, prodajnog maga i stručnjaka za preduzetništvo.
Panel „Daću mu ponudu koju ne može odbiti“ objašnjava ulogu moći u pregovorima. Na njemu će nagrađivani harvardski stručnjak za prisilne pregovore i dinamiku moći, dr. Eugene B. Kogan, podeliti iskustvo vođenja hiljade rukovodećih kadrova širom sveta.
„Weekend 16“ donosi i brojne uspešne regionalne priče iz sveta poslovanja pa će tako panel „Projekat Intelligiant 2.0“ ugostiti Mirtu Stantić, Alena Žunića, Vladimira Ivkovića i Srđana Kovačevića, četvoro mladih ljudi iz Hrvatske koji stvaraju potpuno nove vrednosti i koji će odgovoriti na pitanje što oni smatraju najvažnijim za uspeh.
Izazovnom svetu komunikacija i odnosu novinara i PR-ova posvetiće se panelisti Vladimir Preselj (CEO „Millenium promocije“), Tomislav Klauški, (novinar „24 sata“), Ivana Galić Baksa direktorka komunikacija „United media“ i Ruža Veljović, direktorka komunikacija „Weireless Media Group“.
Panel „Budi koristan“ je prilika da se diskutuje o savremenim trendovima današnjice sa fokusom na fenomen influensera. Prepoznaju li influenseri odgovornost, da li i koliko koriste svoj uticaj za širenje svesti o važnim pitanjima objasniće Hana Hadžiavdagić, Ida Prester, Andrea Andrassy.
Učesnici „Weekenda 16“ saznaće šta stoji iza saradnje između umetnika i brendova sa pitanjem da li umetnici treba da predstavljaju brendove sa kojima ne dele iste vrednosti. Na panelu „Art of Brands“, poznati srpski i regionalni dizajner Slavimir Stojanović Futro, street art umetnik Slaven Kosanović Lunar i muzičar i DJ Bizzo govoriće o uspešnim i manje uspešnim saradnjama.
U okviru predavanja „Deus machina“ biće reči o uticaju veštačke inteligencije na ljudski rod, opasnostima koje prete kreativnosti i inovativnosti, kraju sveta kakvog smo poznavali ali i prilikama koje bude nadu.
Sastavni deo svakog „Weekenda“ je i odlična zabava. Zvezda ovogodišnjeg zabavnog programa biće jedan od najpopularnijih repera nove generacije – Grše, koji se proslavio osvežavajućim hitovima poput „Mamma Mia“, „Highlife“ i „SIP“ kojima je hrvatsku trap scenu podigao na viši nivo. Publiku u Rovinju zabavljaće poznati DJ-evi kao što su Greg Wilson, Ian Pooley, Antonio Zuza, kao i holandsko-novozelandska senzacija – bend My Baby. „Weekend 16“ će zaokružiti nastup benda RNB Confusion a za zabavu do ranih jutarnjih sati pobrinut će se DJ Medo & DJ Turk, pozbati hrvatski reper Zembo Latifa i gost iznenađenja.
Bonus video: 24 Minuta: Prvi influenser Srbije u problemu (deo 3)