Izvršna direktorka kompanije United Media Aleksandra Subotić izjavila je za digitalno izdanje argentinskog festivala Prensario da kompanija, koja je prisutna u osam država jugoistočne Evrope, pravi televizijske serije koje se emituju u prajm tajmu širom regiona.
„United Media je integrisana medijska platforma koja radi u osam zemalja jugoistočne Evrope. Ona proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja godišnje, kao i vesti, serije, sportske prenose, zabavne sadržaje i dečije programe koje vodeći međunarodni operateri distribuiraju u 8,5 miliona domaćinstava,“ izjavila je ona u intervju za Prensario Zone portal.
“Grupa emituje 55 kanala širom regiona, uključujući pet besplatnih kanala sa nacionalnom pokrivenošću: NOVA i Doma u Hrvatskoj, Nova u Bugarskoj, NOVA M u Crnoj Gori i Nova BH u Bosni i Hercegovini. Mi smo investirali i u digitalne forme koje neprestano rastu a naši portali su lideri u pogledu broja poseta u zemljama u kojim rade. U našem portfoliju se trenutno nalazi 28 portala,“ dodala je ona.
Prensario zone kaže da je Subotić naglasila „dobro razvijenu“ digitalnu distribuciju kompanije i njenu široko priznatu reklamnu platformu VIDA. „Vrlo smo ponosni na našu sopstvenu originalnu produkciju koja je naša strateška osnova. Uspeli smo da izgradimo jednu od najvećih produkcija u jugoistočnoj Evropi: lokalna fikcija, rijaliti i zabava i naravno dnevno produkcija vesti,“ rekla je ona.
Neke od tih serija su uključene u LA Virtual Screenings festival. „Sve naše serije su najgledanije na svom području i uspešno se plasiraju na međunarodna tržišta bilo kao gotovi proizvodi ili kao formatski koncept. Naše serije su postale popularne u regionu i možete ih videti u najgledanijim terminima na najgledanijim kanalima u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Crnoj Gori kao završeni proizvod kao i u Mađarskoj, Ukrajini, Grčkoj, Slovačkoj i na drugim međunarodnim tržištima u lokalno prilagođenoj formi,“ rekla je Subotić.
United Media ima veoma raznovrstan katalog TV serija, od sadržaja pogodnih za platforme i Pay TV do porodičnih komedija i romantičnih drama koje su pogodne za uređivački koncept univerzalnih kanala.
„Kompanija je prisutna na svim glavnim tržištima i naša strategija je da proizvodimo sadržaj iz našeg dela sveta koji ćemo dostaviti publici širom planete. Nedavno smo počeli emitovanje Best Men programa iz Hrvatske i već smo prodali tu seriju za prilogođavanje na svim tržištima jugoistočne Evrope. Mi sada proizvodimo drugu seriju Devil’s Throat iz Bugarske a prvu smo prodali u jugoistočnoj Evropi, SAD, Velikoj Britaniji, nordijskim zemljama, Brazilu i drugima. Radimo i na koprodukciji dva popularna naslova sa kojima ćemo uskoro izaći. Evrope će i dalje biti naše glavno tržište a radimo na ekspanziji u Latinskoj Americi pošto verujemo da će naši sadržaji biti uspešni tamo kao što su latinoamerićke drama uspešne u našim zemljama,“ dodala je ona.
Zabavna produkcija je veoma priznata a Zvezde Granda su najpopularniji regionalni televizijski muzički program iz Srbije koji Grand Production organizuje kao takmičenje radi nalaženja novih talentovanih pevača koji se prijavljuju putem audicija. Primarno se emituje u Srbiji ali je već 18 godina prisutan na komercijalnim TV kanalima širom bivše Jugoslavije.
Govoreći o trendovima, Subotić je rekla da „publika traži nezavisno izveštavanje i vrhunsku zabavu, uključujući lokalno proizvedene TV serije, takmičenja, kao i strane serije visokog kvaliteta i filmove. Mi smo usredsredili naše napore na održavanje pozicije tržišnog lidera i naš zadatak je da stalno postavljamo trendove, kreiramo odnose i nove vrednosti i navike gledalaca“.
„Uvek smo se trudili da budemo inovativni, kreativni, originalni i jedinstveni, pokušavali smo da pokrenemo nove trendove i da pomeramo granice u pogledu sadžaja a to ćemo raditi i u buduće, Usredsređeni smo na lokalnu produkciju i sinergiju TV i digitalnih kanala na način na koji stalno stvaramo dodatnu vrednost za sve naše ulagače,“ rekla je Subotić.
„Mi i dalje proizvodimo najbolje moguće sadržaje za naše gledaoce, pomeramo granice i jačamo naš poziciju kao lidera na tržištu ne samo u jugoistočnoj Evropi veći globalno,“ rekla je ona.
BONUS VIDEO: Nova.rs na snimanju serije „Kljun“
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar