Foto: Promo

Na dobro poznatom mestu na obali Dunava, Petrovaradinskoj tvrđavi, i ove godine imamo priliku da doživimo najlepše zajedničke trenutke uz dobar provod i hladno Heineken® pivo, gde je 7. jula počelo 21. izdanje EXIT festivala koji će trajati sve do nedelje, 10. jula.

Tokom četiri dana tvrđava pretvara Novi Sad u centar muzike, gde su slaveći različitost, pozitivnu energiju i ljubav, EXIT i Heineken® okupili neke od najvećih svetskih zvezda, stvarajući uspomene za ceo život.

PROČITAJTE JOŠ:


Čuveni svetski proizvođač piva godinama unazad pruža podršku festivalskoj industriji i kulturnoj sceni širom sveta, a od 2016. je i zvanično pivo novosadskog festivala. Uz hitove koje su izvodili Jax Jones, Iggy Azalea, Afrojack, Anfisa Letyago, EXIT je uz Heineken® već prve večeri pokazao da su zajedništvo, sloboda i slavljenje života vrednosti koje ovaj događaj definišu.

Foto: Promo

Osim hitova i dobrog zvuka, sve one koji dolaze na kultni događaj iz različitih krajeva sveta i ove godine očekuju zanimljivosti u Heineken® zoni. Spremne su razne inovacije, kao što je
Heineken® Mash Music Box, prostor koji pruža jedinstveni doživljaj! Posetioci će imati priliku da se na trenutak osete kao pravi Dj-evi i zabave sa svojim prijateljima u dinamičnoj interakciji
stvaranja muzike.

Foto: Promo

Saradnja sa muzičkim festivalom deo je „Zvuk sa kojim počinje sve“ kampanje u okviru koje sve ljubitelje piva uskoro očekuju i sjajne nagrade. Za ovaj nagradni konkurs kreirana su limitirana Heineken® Music pakovanja koja će biti dostupna u limenci od 0,5l i povratnoj boci od 0,4l i ispod čijeg zatvarača se nalazi kod kod koji vas može dovesti do mnogo sjajnih nagrada. Međutim, to nije sve. HEINEKEN, kao društveno odgovorna kompanija, i ove godine na EXIT festivalu organizuje tradicionalnu zonu odgovorne konzumacije u okviru koje posetioci mogu da učestvuju u aktivacijama posvećenim ovoj važnoj temi.

Foto: Promo

Pridajući značaj očuvanju životne sredine, posetiocima na tvrđavi ukazuje se i na važnost recikliranja, pa je pivski brend obezbedio posebno obeležena mesta za odlaganje ambalažnog otpada. Na festivalu će biti postavljene tri reciklažne stanice: kod Akademije, na Chill zoni (kod No Sleep Novi Sad bine) i Explosive šanca.

Foto: Promo

Pozivamo vas da zajedno uz dobru muziku, pivo, prijatelje i ugođaj koji se iz godine u godinu unapređuje, dođete na Petrovaradin i osetite slobodu i ljubav!

O brendu Heineken®

Foto: Promo

Heineken® se proizvodi još od 1873. godine, od kada se mnogo toga promenilo, ali ono što je bilo savršeno na početku ostalo je isto – prepoznatljivi Heineken® kvalitet. Spoj tradicije i
inovacije potvrđuje se dobitnom kombinacijom provereno najfinijih sastojaka i originalne tehnike pripreme i proizvodnje. Danas je Heineken® vodeći svetski premium brend prisutan na
tržištu u skoro 200 zemalja sveta. Globalno Heineken® prisustvo potvrđuje se i kroz sponzorstva najvećih sportskih događaja poput EURO u fudbalu, UEFA Lige šampiona od 2005, ragbi
svetskog kupa, muzičkih festivala, kao i sponzorisanjem filmova o legendarnom tajnom agentu, Džems Bondu.

BONUS VIDEO: Afrojack na Exitu

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk i Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare