Pretresima šest automobila oduzetih pre dva dana tokom racije u hotelu “Podgorica”, policajci su pronašli jedan startni pištolj, saznaju “Vijesti”.
Prema istim informacijama tužilaštvo je od suda dobilo nalog za pretres automobila, nakon čega su inspektori i proveravali ima li u njima tragova mučenja, ili predmeta koji potiču iz krivičnih dela u vozilima koja pripadaju kompaniji “Easy drive”, vlasnika Aleksandra Mijajlovića, koji je slovio za jednog od neformalnih vlasnika “Bemaksa”.
Te automobile, navodno, policija je zaplenila tragajući za vozilima kojima se uhapšeni tajni agent Petar Lazović hvalio preko kriptovane Skaj aplikacije navodnom narko-bosu iz Pljevalja Darku Šariću.
On je tom Pljevljaku tokom 2020. godine napisao da im je Ranko Ubović, kojeg naziva Tigar, poklonio šest džipova za posao.
“Učestvuje Tigar non-stop, kupio nam je šest džipova”, piše policajac i objašnjava da su automobili 2017. godište – “tojote, X5 itd”.
Policija je u akciju potrage za džipovima krenula nakon što su saopštili da im Ubović ili njegova kompanija “Bemaks” nisu poklonili vozila, ali da znaju da su u mandatu Zorana Lazovića korišćeni automobili koji nisu u vlasništvu Uprave policije.
Nejasno je, međutim, kako je Uprava policije, dok su koristili tuđe resurse, ćutala na korišćenje privatnih automobila u jedinici koja je trebala biti jedna od njihovih najelitnijih, odnosno Odseku za posebnu operativnu podršku koji je delovao u Sektoru za borbu protiv organizovanog kriminala i korupcije.
U junu 2020. godine, nakon što je RTV Budva objavila fotografije dva automobila “BMW X5”, i informaciju da su agenti Agencije za nacionalnu bezbednost na tajnom zadatku u Budvi, UP se zvanično oglasila saopštivši da su u metropoli turizma službenici SBPOKK i da preduzimaju aktivnosti po nalogu Specijalnog državnog tužilaštva. Na fotografijama koje je portal RTV Budva tada objavio upravo su dva od šest vozila kojima se Lazović hvalio, i koje je, sa svojim timom, koristio da “lovi dušmane” kavačkog klana.
Veljović i policija bez komentara
Iz Uprave policije i dalje ne odgovaraju na pitanja ko je, kada i kojim aktom dozvolio policijskom timu Zorana Lazovića i njegovog sina Petra da koriste privatne automobile biznismena Ranka Ubovića, a ne službena vozila Uprave policije.
Na ta pitanja nije hteo da odgovori ni tadašnji direktor Uprave policije Veselin Veljović, koji je morao biti odgovoran za činjenje svog pomoćnika – starijeg Lazovića, i njegove ekipe.
Veljović je pre dva dana “Vijestima” rekao da neće komentarisati taj slučaj.
Upravo dugogodišnji prvi policajac izabrao je Zorana Lazovića za svog pomoćnika za najznačajniji sektor u Upravi policije.
Na njegov predlog Vlada Duška Markovića imenovala je starijeg Lazovića i dala mu u ruke borbu protiv mafije.
To je za policijske službenike bilo iznenađenje, jer stariji Lazović nije spadao u krug operativaca sa kojim je nekadašnji prvi policajac sarađivao, ali ni u osobe od poverenja bivšeg šefa ANB-a i tadašnjeg premijera Markovića. Lazović i njegov nekada najbliži saradnik Duško Golubović važili su upravo za one koji su opstruirali Veljovića i Markovića.
Stariji Lazović, nedugo nakon preuzimanja Sektora, sporazumom koji su formalno parafirali Veljović i tadašnji šef tajne policije Dejan Peruničić, preuzeo je iz Agencije za nacionalnu bezbednost svog sina Petra, koji je neformalno slovio za šefa Odseka za posebnu operativnu podršku…
U prepiskama sa Skaj aplikacije koju su “Vijesti” objavile prethodnih dana, vidi se da mlađi Lazović nema poverenja u Veljovića, kojeg više puta pominje u grupnom čatu sa šefom kavačkog klana Radojem Zvicerom i odbjeglim policajcem Ljubom Milovićem, ali i tokom dopisivanja sa Šarićem.