Avion ilustracija Foto:Shutterstock

Putnik na letu indijske aviokompanije "SpiceJet" dugom oko 105 minuta, bio je zaključan u toaletu aviona više od sat vremena, nakon što su mu se vrata pokvarila tokom putovanja.

Čovek je spasen u utorak rano ujutro nakon sletanja aviona u indijski grad Bengaluru, a avio-kompanija „SpajsDžet“ (SpiceJet) izvinila se, rekavši da žali zbog „neprilike prouzrokovane putniku“.

„Tokom putovanja, naša posada je pružala pomoć i smernice putniku. Po dolasku, inženjer je otvorio vrata toaleta i putnik je dobio hitnu medicinsku pomoć“, rekao je portparol „SpajsDžeta“ za BBC, dodajući da će avio-kompanija obezbediti punu refundaciju novca za kartu.

Avio-kompanija je odbila da navede više detalja o putniku, ali indijska štampa piše da je on bio „u stanju šoka“.

Ilustracija avion putnici Foto:Shutterstock

„Taj jadnik je doleteo iz Mumbaja u toaletu“, rekao je neimenovani zvaničnik na aerodromu u Bengaluru za „Tajms of Indija“, dodajući da je posada aviona u više navrata pokušavala da otvori vrata.

Stjuardesa je, potom, prema rečima tog zvaničnika, putniku rekla da ne paniči i dala mu uputstva koje treba da sledi pri sletanju aviona.

„Gospodine, potrudili smo se da otvorimo vrata… Bez panike. Slećemo za nekoliko minuta, pa Vas molim da spustite poklopac, sednete na njega i osigurate se. Čim se glavna vrata otvore, inženjer će doći“, navodi se u poruci.

Pročitajte još...

Incident se dogodio u vreme kada je indijski ministar vazduhoplovstva rekao da će postaviti „ratne sobe“ na šest glavnih aerodroma u zemlji kako bi se pozabavili problemima oko neprijatnosti putnika.

Stotine domaćih letova odloženo je od nedelje nakon što je gusta magla zahvatila Delhi, gde se nalazi jedan od najprometnijih aerodroma u Indiji.

Dok avio-kompanije za haos u avio-saobraćaju krive maglu, putnici tvrde da je on posledica neadekvatne komunikacije avio-kompanija i aerodroma.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar