Foto: Vesna Lalić/Nova.rs

Lista “Ujedinjeni za pobedu Srbije”, koju je predvodila Marinika Tepić, u kampanji za parlamentarne izbore potrošila je oko 960.000 evra. To je skoro tri puta manje nego što je u trci za poslaničke mandate uložila Srpska napredna stranka.

Sudeći po finansijskom izveštaju o troškovima kampanje, koji je objavila Agencija za sprečavanje korupcije, ukupni troškovi koalicije Ujedinjeni za pobedu Srbije, koju su činili stranke i pokreti oko SSP, DS i NS, iznosili su 113.291.522 dinara ili oko 960.000 evra. U odnosu na ostale opozicione stranke oni su osvojili najviše glasova i poslaničkih mandata u parlamentu.

Kao i u slučaju SNS i SPS, najveća stavka bilo je oglašavanje, ali u daleko manjem iznosu – oko 31,7 miliona dinara ili 270.000 evra. Najveći deo tog novca, oko 253.000 evra, otišao je na oglašavanje na televizijskim stanicama.

Najveći deo troškova, pokriven je novcem koji je ta lista dobila iz državnog budžeta. U izveštaju piše da je Ujedinjenima za pobedu Srbije iz javnih izvora uplaćeno 107.751.655 dinara ili oko 913.000 evra. Na to treba dodati i priloge fizičkih lica u iznosu od oko 841.000 dinara.

Na sajtu Agencije se navodi da su ukupni prihodi kampanje iznosili 108.613.895 dinara, što znači da nisu pokriveni svi troškovi koje je ta lista imala.

Inače, iste stranke predložile su Zdravka Ponoša za kandidata za predsednika države, a za njegov izborni marketing potrošeno je oko 435.000 evra.

SNS za predsedničke i parlamentarne potrošio 8,7 miliona evra

Kako je Nova.rs pisala, prema dostupnim podacima, ubedljivo najviše novca u kampanji potrošila je SNS. Ta stranka je za parlamentarne i predsedničke izbore ukupno izdvojila 8,7 miliona evra.

Ipak, najveći deo svojih resursa u predsedničku trku Aleksandra Vučića.

Sudeći po podacima iz finansijskih izveštaja, u Vučićevu kampanju uloženo je oko šest miliona evra, dok je za kampanju SNS za parlamentarne izbore izdvojeno dvostruko manje novca – oko 2,7 miliona evra.

Sa druge strane, Socijalistička partija Srbije sa svojim koalicionim partnerima u kampanji za parlamentarne izbore potrošila je oko dva miliona evra.

BONUS VIDEO Marinika Tepić: Za koga se čuva peta nacionalna frekvencija

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare