Foto: Ljubica Sokić/Nova.rs

Proteklog vikenda na železničkoj stanici u Čačku, putnici koji su saobraćali za Kraljevo doživeli su, kako kažu, pravi horor. Voz iz Požege koji saobraća do grada pored Ibra kasnio je dvadesetak minuta, ali to nije sve. Po ulasku u njega, nakon ukrcavanja putnika, vrata su se zatvorila, i kako tvrde naši sagovornici, čekali su skoro tridesetak minuta u mestu. A temperatura je bila nepodnošljivo velika, pa su putnici hteli da se uguše.

„Bila sam kod prijateljice u Čačku. Čekala sam na dolazak voza, a na stanici nema ni jedna jedina klupa. Volim da se vozim vozom, a ranije kada sam odlazila bili su izvanredni. Nakon što sam, zajedno sa putnicima ušla u to prevozno sredstvo, vrata su se zatvorila. Voz nisu mogli da pokrenu, a unutra je bilo pretoplo, jer je i temperatura spolja bila visoka“, očajno kaže Tamara Pantelić.

Prema njenim rečima, umesto klime, kao da je bilo uključeno grejanje.

„Hteli smo da se pogušimo. Čekali smo skoro pola sata da se voz pokrene. Više mi nikada neće pasti na pamet da putujem njime. To je bruka i sramota“, ispričala je naša sagovornica za portal Nova.rs.

Foto: Ljubica Sokić/Nova.rs

Prema njenoj oceni, unutrašnjost Srbije strmi ka sunovratu, jer su sve nove kompozicije poslali na prugu Beograd – Subotica.

„Šta smo mi, građani drugog reda, nemam reči, besna sam“, zaključila je ona.

Foto: Ljubica Sokić/Nova.rs

I ostali putnici su istog stava kao i naša prethodna sagovornica.

„Pogledajte kake su nam stanice. Sve su zapuštene i napuštene. Nemamo gde da se sklonimo ni od sunca, ni od kiše. To je sramota i za grad i za državu“, ispričao nam je putnik koji iz Mršinaca dolazi na posao u Čačak.

Naša redakcija je kontaktirala i jednog od konduktera na relaciji Požega – Kraljevo.

„Verujte da nije do nas. Koliko znam ruska firma nas je uslovila da kupimo ove vozove, a oni se, inače, u Rusiji koriste za podzemnu železnicu. Imamo pet kompozicija, a trebalo bi da ih je sedam. Kada jedan motor dostigne temperaturu od 107 stepeni, drugi se brzo zagreje i automatski voz staje. Ovo nije privi slučaj da se događa ovakva situacija. Nedavno smo imali da su u jednoj nedođiji putnici čekali da se, bukvalno, motor „ohladi“ kako bi nastavili sa putovanjem“, kaže on za Nova.rs.

Pročitajte još:

Prema njegovim rečima, budući da tek nailazi leto, imaće velike probleme, ali je on, kao i radnici železnice nemoćan da utiče na bilo šta.

„Znate da Rusi sa kineskim konzorcijumom „China Railway International“ i „China Communications Construction Company“ rade na železnici od Novog Sada do Subotice. Verujemo da su tu politički interesi, a mi smo, uslovno rečeno, mali ljudi da utičemo na odluke države, ali i gradskih vlastodržaca“, zaključio je naš sagovornik.

Naša redakcija je kontaktirala i „Srbija voz“. U toj firmi su nam rekli da kontaktiramo portparola službe, kako bismo dobili odgovore na pitanja i muke putnika.

Direktorka je, kako su nam rekli, bila na sastanku pa nije mogla da se javi. Sačekali smo kako bismo dobili drugu stranu priče, ali naša sagovornica iz preduzeća „Srbija voz“ do zaključenja teksta nije pozvala, budući da smo ostavili kontakt telefon. Ukoliko se javi, objavićemo i stav tog preduzeća vezane za probleme koje su izneli naši sagovornici.

BONUS VIDEO: Hapšenje u Staroj Pazovi – pronađen amfetamin

 

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Tagovi

Komentari

Svi komentari (4)