Vozač "fijat punta" Dejan J. (51) poginuo je u saobraćajnoj nesreći koja se dogodila nakon što je nekoliko kilometara vozio auto-putem Miloš Veliki u suprotnoj traci. Ekipa portala Nova.rs obišla je danas mesto nesreće u pokušaju da ustanovi kako je moguće ući na auto-put u suprotnom smeru. Jedina mogućnost gde je to mogao da uradi bilo je isključenje kod Surčina.

Proteklog vikenda snimak direktnog sudara „hjundaija“ i „fijat punta“, koji se kretao u suprotnom smeru i to brzom trakom auto-puta, potresao je javnost i izazvao zabrinutost građana – kako je moglo da dođe do ovakve tragedije kada je u pitanju nov auto-put, dobro označen saobraćajnom signalizacijom. U sudaru je poginuo Dejan J., dok je dvoje ljudi teško povređeno.

Pročitajte još:

Ekipa portala Nova bila je danas na mestu nesreće, a na putu i zaštitnoj ogradi i dalje su vidljivi tragovi požara, dok se na ivici asfalta nalaze delovi automobila i stakla.

Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

Nesreća se dogodila na delu auto-puta kod Jakova, a nedaleko odatle nalazi se isključenje za Surčin i ovaj deo puta jedini je sa kog je nastradali vozač mogao da se uključi u kontra smeru na auto-put.

Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

Na licu mesta mogli smo da vidimo da se kod isključenja za Surčin, na auto-put uključuje skretanjem ulevo. Na tom skretanju nalaze se trake i za isključenje i za uključenje na auto-put, tako da osoba koja dolazi iz pravca Surčina može da skrene i u suprotan smer.

Međutim, i pored toga što je moguće ući u suprotan smer, postavlja se pitanje kako je moguće da nije video saobraćajnu signalizaciju koja pokazuje pravac kretanja.

Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

Postoji izvesna mogućnost da se to i dogodilo, pa je „punto“ tako završio u suprotnom smeru od smera kretanja na auto-putu. Ipak, tu se postavlja novo pitanje, kako je moguće da vozač i suvozač nisu primetili da su skrenuli pogrešno.

Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

Kako smo se uverili na licu mesta, na uključenju i isključivanju sa ove deonice nalazi se i semafor, pa nije jasno kako se vozač zbunio i krenuo pogrešnim smerom.

Kako se vidi na fotografiji ispod, Dejan J. krenuo je smerom koji smo obeležili sa oznakom iks, a to je isključenje sa auto-puta. Pored se nalazi nalazi traka kojom je zapravo trebalo da ide.

Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

U ovom slučaju, kretanje u pogrešnom smeru bilo je kobno po vozača Dejana J.

Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

Ostaće misterija i zbog čega su putnici „fijata“ sve vreme išli brzom trakom, ukoliko su u nekom trenutku shvatili da se kreću suprotnim smerom.

Podsetimo, Dejan J. je poginuo, dok su njegov suvozač Nenad K., kao i putnica iz „hjundaija“ Dragoslava P. (30) teško povređeni u nesreći koja se dogodila u nedelju oko 16 sati.

Prema pisanju beogradskih medija, suvozač iz „punta“ je saslušan u bolnici i on je tom prilikom izjavio da su Dejan J. i on pogrešili isključenje za auto-put.

Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

Podsetimo, nakon direktnog sudara, „fijat“ koji je išao suprotnim smerom brzom trakom se zapalio, dok je „hjundaji“ iz brze trake završio u sporoj. Vatrogasci su nakon nekog vremena ugasili požar, a telo vozača je poslato na odbukciju.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar