Šef odborničke grupe "BeDem DS" Filip Tatalović, zvanično je danas podneo inicijativu gradonačelniku Beograda Aleksandru Šapiću da se vati u funkciju Tviter nalog pod nazivom "Prijavi problem", a nakon brojnih žalbi građana zbog njegovog ukidanja.
„Beograd mora da napreduje, a ne da se vraća u 20. vek!“, poručuju sa tviter naloga „BeDem“.
Podsetimo, čuveno #prijaviproblem otišlo je u istoriju.
Šef odborničke grupe "#BeDem DS" Filip Tatalović, zvanično je danas podneo inicijativu gradonačelniku Šapiću da se vati u funkciju Tviter nalog @prijavi_problem, a nakon brojnih žalbi građana zbog njegovog ukidanja.
— BeDem (@demokrateBG) March 15, 2023
Beograd mora da napreduje,a ne da se vraća u 20. vek!@demokrate pic.twitter.com/yc1cmtXMpX
Građani Beograda do sada su problem koji primete mogli da prijave preko telefonskog broja, sajta, jedinstvene aplikacije, tvitera ili fejsbuka, sve to sada je spalo samo na – poziv.
Pozivom na broj 11-0-11 građani imaju mogućnost da stupe u kontakt sa delom za inspekcije i nadzor, potom sa Vodovodom i kanalizacijom, zatim delom za zgrade i hitne intervencije, Infostanom, delom sa grejanjem i toplom vodom, čistoćom u gradu, javnim prevozom i saobraćajnicama, parkingom u gradu, javnom rasvetom i ostalim informacijama.
Stanovnici Beograda moraće da se naviknu na novi način prijave problema u glavnom gradu Srbije.
Korisnici Tvitera bili su iznenađeni kada su otkrili da je popularni profil @prijavi_problem službe Beokom na toj društvenoj mreži – ugašen.
Od 14. marta, ni sajt Beokoma ne funkcioniše, a na aplikacijama za android i ajfon mobilne telefone pojavljuje se obaveštenje da „servis nije u funkciji“.