Foto:Vesna Lalić/Nova.rs; privatna arhiva

Šef odborničke grupe "BeDem DS" Filip Tatalović, zvanično je danas podneo inicijativu gradonačelniku Beograda Aleksandru Šapiću da se vati u funkciju Tviter nalog pod nazivom "Prijavi problem", a nakon brojnih žalbi građana zbog njegovog ukidanja.

„Beograd mora da napreduje, a ne da se vraća u 20. vek!“, poručuju sa tviter naloga „BeDem“.

Podsetimo, čuveno #prijaviproblem  otišlo je u istoriju.

Građani Beograda do sada su problem koji primete mogli da prijave preko telefonskog broja, sajta, jedinstvene aplikacije, tvitera ili fejsbuka, sve to sada je spalo samo na – poziv.

Pozivom na broj 11-0-11 građani imaju mogućnost da stupe u kontakt sa delom za inspekcije i nadzor, potom sa Vodovodom i kanalizacijom, zatim delom za zgrade i hitne intervencije, Infostanom, delom sa grejanjem i toplom vodom, čistoćom u gradu, javnim prevozom i saobraćajnicama, parkingom u gradu, javnom rasvetom i ostalim informacijama.

Stanovnici Beograda moraće da se naviknu na novi način prijave problema u glavnom gradu Srbije.

PROČITAJTE JOŠ

Korisnici Tvitera bili su iznenađeni kada su otkrili da je popularni profil @prijavi_problem službe Beokom na toj društvenoj mreži – ugašen.

Od 14. marta, ni sajt Beokoma ne funkcioniše, a na aplikacijama za android i ajfon mobilne telefone pojavljuje se obaveštenje da „servis nije u funkciji“.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar