Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

U Železniku stanicu Prokop, koja je prvi put otvorena u julu 2018, a završena pet godina kasnije, uloženo je više od 80 miliona evra, a zidovi i stubovi već imaju ozbiljna oštećenja.

Pre pet godina i formalno je zatvorena zgrada nekad glavne železničke stanice na Savskom trgu, a tu ulogu tada je preuzo Prokop, železnička stanica koja se gradila čitavih pet decenija.

Svečano je otvorana čak tri puta, uloženo je na desetine miliona evra, angažovan i privatni partner, a naizgled luksuzan objekat i navodno izgrađen po najvišim standardima neretko je bio poplavljen, zbog prokišnjavanja, a zabeležno je i otapadanje plafona.

Stanica Prokop Foto: Goran Srdanov/Nova.rs
Stanica Prokop Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

Oštećenja zidova, stubova, plafona u donjem delu stanice, gde su plafoni očigledna su i neverovatna za objekat koji je skoro završen.

Stanica Prokop Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

Naš fotoreporter i danas je zapazio kofe pune vode, kao da je padala kiša, pa su posude po hodnicima uobičajene za ovaj objekat.

Stanica Prokop Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

Novu zgradu železničke stanice Beograd centar, poznatije kao Prokop, u oktobru 2023. je svečano otvorio predsednik Srbije Aleksandar Vučić ističući da je to „jedna od najlepših staničnih zgrada u Evropi i veliki uspeh naše Srbije“.

On je tada izjavio da je u Prokop o železničku stanicu uloženo 81,2 miliona evra, zajedno sa 15 miliona koliko je uloženo u staničnu zgradu.

Problem je što zgrada nema upotrebnu dozvolu, a pojedini objekti nemaju čak ni potrebnu dokumentaciju vezanu za protivpožarnu zaštitu.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare