Liniju beogradskog prevoza broj 50 u anketi našeg portala, korisnici su izabrali za ubedljivo najgoru liniju u prestonici. Jedan od vozača na toj liniji za TV Nova kaže - sve su linije najgore, ali je 50 specifična i upada u velike gužve.
„Meni je teško, kao i vama“, rekao je vozač za TV Nova, upitan da li opravdava izbor korisnika prevoza.
Vozač za „Probudi se“ kaže da je trasa linije 50 dugačka, upada u velike gužve i onda se čeka dugo.
„Sve su linije najgore, ali pedesetica je specifična, dugačka i upada u velike gužve, i onda se čeka dugo i oni su besni ali ne razumeju kako saobraćaj funkcioniše“, ispričao je on.
Upitan koje su prednosti te linije, vozač kaže da teško da može da se uredni nešto i da putnici budu zadovoljni dok se ne proširi infrastruktura.
Kako kaže, od Konjarnika do Banovog brda, gde se nalaze okretnice linije 50, u špicu potrebno sat i 10 ili sat i 15 minuta, dok je vozačima data turaža sat vremena.
„Sad kad su špicevi treba nam sat i 10-sat i 15 minuta, a turažu nam daju sat vremena tako da vam je sve jasno“, kaže vozač.
Direktor Konzorcijuma privatnih prevoznika Drago Tošić kaže za TV Nova da je 50 jedan od najstarijih prevoza u Beogradu, da prelazi više opština a u jednom pravcu pređe oko 16 kilometara.
„Problem sa tom linijom je što ne postoji nijedan metar žute trake i mora se razumeti da se vozila sa ove linije kreću u kolonama iza ostalog saobraćaja. Svaki poremećaj u saobraćaju se odrazi i na ostvarenja planiranog reda vožnje“, ispričao je Tošić.
Kako kaže, prosečna starost vozila linije 50 jeste četiri do pet godina.
„Pedeset je najzahtevnija linija ali nije najgora – jer spada među tri najteže trase“, tvrdi direktor Konzorcijuma privatnih prevoznika.
BONUS VIDEO Od početka godine izgorelo sedam autobusa GSP, vozač kaže: Loše marke i loši delovi
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare