Liniju beogradskog prevoza broj 50 u anketi našeg portala, korisnici su izabrali za ubedljivo najgoru liniju u prestonici. Jedan od vozača na toj liniji za TV Nova kaže - sve su linije najgore, ali je 50 specifična i upada u velike gužve.

„Meni je teško, kao i vama“, rekao je vozač za TV Nova, upitan da li opravdava izbor korisnika prevoza.

Vozač za „Probudi se“ kaže da je trasa linije 50 dugačka, upada u velike gužve i onda se čeka dugo.

„Sve su linije najgore, ali pedesetica je specifična, dugačka i upada u velike gužve, i onda se čeka dugo i oni su besni ali ne razumeju kako saobraćaj funkcioniše“, ispričao je on.

Vrućina u Beogradu Foto:Vesna Lalić/Nova.rs

Upitan koje su prednosti te linije, vozač kaže da teško da može da se uredni nešto i da putnici budu zadovoljni dok se ne proširi infrastruktura.

Kako kaže, od Konjarnika do Banovog brda, gde se nalaze okretnice linije 50, u špicu potrebno sat i 10 ili sat i 15 minuta, dok je vozačima data turaža sat vremena.

„Sad kad su špicevi treba nam sat i 10-sat i 15 minuta, a turažu nam daju sat vremena tako da vam je sve jasno“, kaže vozač.

Pročitajte još

Direktor Konzorcijuma privatnih prevoznika Drago Tošić kaže za TV Nova da je 50 jedan od najstarijih prevoza u Beogradu, da prelazi više opština a u jednom pravcu pređe oko 16 kilometara.

„Problem sa tom linijom je što ne postoji nijedan metar žute trake i mora se razumeti da se vozila sa ove linije kreću u kolonama iza ostalog saobraćaja. Svaki poremećaj u saobraćaju se odrazi i na ostvarenja planiranog reda vožnje“, ispričao je Tošić.

Foto: N1

Kako kaže, prosečna starost vozila linije 50 jeste četiri do pet godina.

„Pedeset je najzahtevnija linija ali nije najgora – jer spada među tri najteže trase“, tvrdi direktor Konzorcijuma privatnih prevoznika.

BONUS VIDEO Od početka godine izgorelo sedam autobusa GSP, vozač kaže: Loše marke i loši delovi

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare