U jeku letnje sezone, sve su češće primedbe nezadovoljnih klijenata kompanije "Er Srbija", a poslednji u nizu odnosi se na izbacivanje putnika sa leta, koji su uredno platili, zbog premalog aviona.
Na društvenoj mreži Tviter korisnici su se požalili na situaciju koja ih je dočekala kada su juče u Parizu došli na aerodrom, kako bi se vratili u Beograd.
Let iz Pariza za Bg za sada kasni 2 sata. Poslali su (manji) avion tako da otpada 20 putnika koji su se već čekirali. Lista putnika koji se skidaju sa leta nasumična. Ljudi su odlepili. Sad vraćaju pomešane kofere iz aviona. Kakva sramota za @airserbia!
— Ana Vukićević 🦋 (@Vana032) July 20, 2022
Naime, kako kažu putnici, let je kasnio dva sata, a onda ih je dočekalo novo iznenađenje – avion predviđen za let bio je premali da bi primio sve putnike.
Dvadesetak putnika, koji su se prethodno čekirali, jednostavno su izbačeni s leta.
Izbor putnika koji se skidaju sa leta bio je nasumičan, što je izazvalo veliko nezadovoljstvo putnika, koji ovu avio kompaniju nisu štedeli.
„Kakva sramota“, „S njima sam preživeo golgotu“, „Zlo od kompanije“, samo su neki od komentara.
Er Srbija nije odgovorila na pitanja redakcije portala Nova.rs, te razlog za ovakav haos na aerodromu kao i šta je sa „izbačenim“ putnicima – ostaju nepoznati.
Podsećamo, ovo je samo još jedna u nizu neprijatnih situacija za one koji koriste usluge ove avio kompanije.
Tako je u junu otkazan let iz Beograda za Tivat, a putnici su za to saznali tek kada su došli u red za predaju prtljaga. Kompanija tada nije želela da im vrati novac.
Još veći skandal desio se kada su putnici sa leta Moskva – Beograd tri dana bili zaglavljeni u Rusiji, ali im se niko iz kompanije nije obratio.
„Znao sam da može doći do neočekivanih problema na letu za Beograd i iz Moskve, zbog cele situacije, ali na to sam i bio spreman. Ali zapanjen sam ponašanjem ljudi iz ‘Er Srbije’ koji nas tri dana nisu kontaktirali dok smo bili zaglavljeni na aerodromu Šeremetjevo. Među nama su bili i članovi posade, njihovi zaposleni, koji su bili u istoj situaciji kao i mi, ni njih niko iz firme u kojoj rade nije kontaktirao“, rekao je tada za Nova.rs jedan od zaglavljenih putnika.
BONUS VIDEO Prtljag svuda po aerodromu
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare