Foto: Promo

Holivud je centar filmske industrije, cilj svakog berzanskog trgovca ili bankara je da bude na Volstritu, a gotovo da ne postoji ozbiljna lobistička firma koja se ne nalazi u vašingtonskoj K ulici. Ovo nam govori da su neke lokacije svetski poznate upravo po tome što okupljaju poslovnu elitu iz različitih industrija i oblasti. Međutim, da li je lokacija bas sve što je važno i šta je ono što traže najjači?

Silicijumska dolina je bila poprište IT industrije i inovacija koje su potpuno promenile svet, a između ostalog postala je i preteča danas sveprisutnog trenda relokacije biznisa iz centra grada i uslova stvaranih po meri za najbolje poslovanje. Većina svetski poznatih tehnoloških giganata je ponikla baš u Silicijumskoj dolini i, poput danas sveprisutnog Gugla, baš tamo gradila svoj poslovni svet. Zanimljivo je da se Gugl baš potrudio da kampus u potpunosti prilagodi svojim zaposlenima, očito shvatajući da ovakva vrsta investicije, iako van centra San Franciska, može samo da doprinese rastu kompanije. Svi insistiramo na čuvenom real estate sloganu „lokacija, lokacija, lokacija“, međutim, da li to mora biti sam centar grada ili centar već postojećeg poslovnog distrikta? Svetski biznis trendovi govore u korist izmeštanja kompanija na lokacije koje imaju sve: dobru infrastrukturu, sjajnu povezanost sa važnim tačkama poput aerodroma, autoputa, železnice i, na kraju krajeva, sa centrom grada. A kakva je situacija u Beogradu?

Foto: Promo

Naša prestonica je atraktivna lokacija za brojne kompanije i investitore zbog čega je potrebno da se dinamično razvija i ponudi najsavremenija rešenja za različite vrste poslova. Jedan od najuglednijih investitora na beogradskom i regionalnom tržištu nekretnina, kompanija AFI Europe Serbia kroz novi projekat AFI City Zmaj jos jednom potvrđuje da poštuje najviše standarde u izgradnji biznis parka, koji može odgovoriti na sve potrebe kompanija iz različitih oblasti.

Foto: Promo

Baš kao što je pre petnaestak godina Airport City započeo na zanemarenom mestu na Novom Beogradu, i svojim razvojem doprineo da to postane sinonim za poslovni Beograd, tako će i ova lokacija sigurno pokazati svoj puni potencijal u narednim godinama i postati možda zametak naše Silicijumske doline. Jako je dobro pozicioniran u delu Beograda koji je direktnim uključenjem idealno spojen sa autoputem, na samo 10 km od aerodroma i samo 9 km od centra grada.

Foto: Promo

Postavljajući korisničko zadovoljstvo na prvo mesto, AFI City Zmaj nudi brojne sadržaje o kojima ste donedavno čitali u life-style poslovnim magazinima. Teretana na otvorenom, punjači za električne automobile i bicikle, kontejneri za reciklažu, kreativni kutak, tabla za šah i više od 400 parking mesta okruženi drvoredima i zelenilom su koncept u kome svaki zaposlen može da pronađe nešto što donosi mir, inspiraciju i zadovoljstvo mestom na kom radi.

Uspešan biznis počinje dobrim odlukama, a jedna od njih može biti upravo lokacija. Beograd je dobio AFI City Zmaj koji na krilima uspeha donosi još jedan globalni trend koji će promeniti ustaljena pravila na real estate tržištu u Beogradu.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar