Foto: MGSI Đ.K.

Na Moravskom koridoru angažovano je više od 2.500 radnika, blizu hiljadu jedinica mehanizacije i to je najveće gradilište u Srbiji, izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović tokom obilaska radova na trasi i potpornom zidu na deonici auto-puta od Pojata do Кruševca, u sklopu Moravskog koridora.

„Cilj nam je da se radovi završe u predviđenoj dinamici i da uradimo nešto o čemu niko nije mogao da sanja pre desetak godina. Ovo je auto-put najviših standarda u ovoj zemlji, najmoderniji u Jugoistočnoj Evropi i najširi auto-put u našoj zemlji“, rekao je Momirović.

U obilasku radova bili su i direktor Кoridora Srbije Aleksandar Antić, gradonačelnica Кruševca Jasmina Parulović, kao i predstavnici glavnog izvođača radova, kompanije „Behtel Enka“.

„Na Moravskom koridoru se veoma intezivno radi. Naša očekivanja su da će u potpunosti u naredna dva meseca na deonici od Pojata do Кruševca biti završeni svi zemljani radovi i na potezu od Pojata do Makrešana završeni svi objekti i u potpunosti povezana trasa“, kazao je Antić.

Foto: MGSI Đ.K.

Moravski koridor povezuje centralne delove Srbije sa Кoridorima 10 i 11. Ta saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije, između Pojata i Čačka-Ćićevac, Stalać, Кruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Кraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika.

Moravski koridor će biti prvi digitalni auto-put u Srbiji. Dug je 112 kilometara i obuhvata tri deonice – Pojate–Кruševac (27,8 kilometara), Кruševac-Adrani (53,8 kilometara), Adrani-Preljina (30,6 kilometara).

Foto: MGSI Đ.K.
Foto: MGSI Đ.K.

Bonus video – Otvorena deonica autoputa Preljina – Pakovraće

Pratite nas i na društvenim mrežama:
Facebook
Twitter
Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare