Foto: Dragan Mujan/Nova.rs, Privatna arhiva

Nakon što je Telekom Srbija izbacio iz svoje ponude kanale "Kitchen TV", "Dečija TV" i "Duck TV", korisnici ove kablovske televizije koji nisu zadovoljni novonastalom promenom 1. februara, odlučili su da raskinu ugovor. Jedna od njih je i Beograđanka Ana I. koja je juče otišla u jednu od poslovnica Telekoma, ali ju je za šalterom dočekalo neprijatno iznenađenje – umesto da potpiše zahtev za raskid ugovora, zaposleni su joj dali potvrdu o prijemu reklamacije.

„Kada sam došla da raskinem ugovor, umesto da mi daju zahtev za raskid pretplatničkog odnosa, ponudili su mi potvrdu o prijemu reklamacije. Ispada da se žalim na neku od njihovih usluga, pa pišu reklamaciju. Naravno, odmah sam im objasnila da vrlo dobro znam kako funckioniše proces raskidanja ugovora, pa sam iz torbe izvadila zahtev za raskid ugovora. Kada su videli da se razumem u to što tražim, bez pogovora su ga uzeli i popunili“, priča naša sagovornica.

Pročitajte još:

Kako objašnjava, Telekom Srbija pokušava da nezadovoljne korisnike ‘namami’ da se predomisle u vezi sa odlukom o raskidu ugovora.

„Dakle, svi oni koji žele da raskinu ugovor sa Telekomom, a ne znaju kako to ide, dobiće papir za reklamaciju umesto zahtev za raskid ugovora. Zaposleni će na sve načine pokušati da vas odobrovolje, da se predomislite, pa će vam možda i ponuditi neke olakšice, popuste kako biste ostali njihov korisnik. Međutim, potrebno je samo da tražite zahtev za raskid ugovora ili da ga jednostavno ponesete sa sobom. Možete na internetu naći formu kako treba da izgleda“, objašnjava naša sagovornica.

Foto: Privatna arhiva

Ana ističe da zna za mnoge slučajeve, kada su zaposleni u Telekomu vraćali ljude i nisu im dozvoljavali da podnose bilo šta, a kamoli da raskinu ugovor.

„Meni, konkretno, uz ovaj papir uopšte nisu pravili problem. Znala sam šta želim i šta mi treba, dakle nema odlaganja situacije. Uzeli su papir, nisu pravili nikakvih problema, niti su pitali razlog, samo su upisali, skenirali i rekli da će za nedelju dana stići odgovor“.

Ana je, kako priča, razočarana zbog obustave emitovanja kulinarskog kanala „Kitchen TV“, tako da je, naglašava, ne zanimaju nikakvi kompromisi.

„Možda će mi ponudii nešto, ne znam ni sama šta, ali ne pristajem ni na šta. Nisam besna, niti ljuta, jednostavno ne želim više da budem njihov korisnik pošto nema tog kanala koji sam volela da gledam. Mnoge moje prijateljice će uraditi isto što i ja zato što su često puštale deci „Dečiji kanal“ koji je takođe ukinut. Dakle, nema ljutnje, jednostavno mi više ne odgovaraju“, kaže naša sagovornica.

Foto: Privatna arhiva

Ona uverava da je ključna stvar za svakog korisnika koji je pokušao da raskine ugovor, ali nije uspeo, da ima zahtev koji može ili sam da donese ili da traži u poslovnici.

„Mnogi ljudi ni ne znaju da to treba, zato sam i želela da podelim svoje iskustvo. Takođe, moram priznati da mnogo zavisi i od same poslovnice. Negde zaposleni odmah pređu na stvar, a negde zabušavaju i pokušavaju da te odvrate od onoga zbog čega si zapravo došao“.

Podsetimo, od 1. februara svi TV korisnici Telekoma Srbije ostalli su bez tri kanala – regionalnog kulinarskog kanala Kitchen TV, i dečjih televizija Dečija TV i Duck TV. Nezadovoljni gledaoci pokrenuli su potpisivanje peticije da se nastavi emitovanje Kitchen TV u Srbiji.

Portal TeleSrbija.com naveo je, povodom ukidanja tri kanala iz ponude Telekoma, da „iako to nije navedeno u obaveštenju na sajtu, korisnici koji nisu zadovoljni promenom imaju pravo na raskid ugovora bez plaćanja naknade štete, u roku od 30 dana od dana postavljanja obaveštenja, u skladu sa članom 107. Zakona o elektronskim komunikacijama“.

BONUS VIDEO: Telekom nastavlja kampanju protiv SBB i iz prostorija beogradskih opština

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare