Ova uspešna domaća kompanija pomaže u svim segmentima društva, kroz niz društveno odgovornih akcija koje realizuje u saradnji sa ministarstvima, Koordinacionim telom za rodnu ravnopravnost, gradom, lokalnim samoupravama, poznatim ličnostima...
U svakom segmentu društva postoji prostor za boljitak, pa kompanija Mozzart već duži niz godina sa najrelevantijim institucijama u zemlji gradi bolju zajednicu kroz neprekidne akcije, a u 2021. izdvojila je million i po evra za društvenu odgovornost! Novi projekat Besplatnih škola sporta, podržavanje talenata, umetnosti, humanitarnih organizacija, sportskih kolektiva… pokazali su
da samo timska igra na humanost daje rezultata i vraća veru, pa su sa Mozzartom u ekipi zaigrale mnogobrojne poznate ličnosti. Nastavljena je i saradnja sa ministarstvima, Koordinacionim telom za rodnu ravnopravnost, Gradom Beogradom, lokalnim samoupravama…
„Praktično ne postoji relevantna institucija u državi i društvu a da mi nemamo nekakvu saradnju sa njom – organizujemo akcije sa Ministarstvom rada, zdravlja, odbrane i prosvete, Rektoratom, Koordinacionim telom za rodnu ravnopravnost“, ističe Slobodan Prodanović, generalni direktor kompanije Mozzart. „Sve projekte sami osmišljavamo i realizujemo, što je pokazatelj iskrene posvećenosti kompanije da se bavi humanitarnim radom i pomogne zajednici u kojoj posluje. Ljudi nam veruju, vide i cene šta radimo, jer znaju da se trudimo u najkraćem roku da pomognemo, u skladu sa mogućnostima“
Kao lider u ovoj oblasti na našim prostorima, ova uspešna domaća kompanija vraća deo profita u zajednicu.
„Društvena odgovornost je duboko utkana u sve poslovne procese kompanij, u svaki segment poslovanja. Ona je postala deo poslovne strategije – povezuje odgovornost prema društvu sa finansijskim uspehom. I u 2021. smo nastavili sa našim redovnim akcijama: Sto terena za jednu igru, Novi dresovi za nove šampione, Humanitarni tiket u podne i Stop nasilju nad ženama, a ujedno smo pokrenuli niz novih“, naglasio je Borjan Popović, direktor korporativnih komunikacija kompanije Mozzart.
BALKANSKI ŠPIJUN – PRVA ZOOM PREDSTAVA U EVROPI
Od humanitarne onlajn predstave „Balkanski špijun“ sa glumačkim legendama, bilo je jasno ko će i u 2021. imati jednu od glavnih uloga na CSR pozornici u Srbiji. Pa i u svetu. Dragan Bjelogrlić, Branka Katić, Vesna Trivalić, Mima Karadžić i Gordan Kičić, uz Kesićevu pomoć, odigrali su prvu zoom predstavu u Evropi – Kovačevićevog „Balkanskog špijuna“, a Mozzart je Udruženju dramskih umetnika Srbije donirao 3,5 miliona dinara na osnovu broja šerova sa „jutjuba“.
OD RONALDOVE TRAKE DO BLAGA ROMANOVIH – BOGATA RIZNICA HUMANITARNIH TROFEJA
„Špijunski“ spektakl se gledao širom planete, a istom brzinom je nekoliko nedelja kasnije kružila vest da je ova srpska kompanija na humanitarnoj licitaciji otkupila kapitensku traku koju je Ronaldo bacio na travi stadiona „Rajko Mitić“ i donirala 7,5 miliona dinara za lečenje malog Gavrila.
Ta traka i dan danas simbolično označava liderstvo u igri na humanost. Kada je solidarnost na sceni, jedna od glavnih uloga uvek pripada ovoj domaćoj kompaniji koja danas ima čitavu riznicu humanitarnih trofeja – dresove svetskih zvezda, Maraševo odelo iz filma “Južni vetar”, patike Marine Maljković sa OI u Riju… Društveno odgovorna misija krunisana je otkupom blaga Romanović iz serije “Senke nad Balkanom” i Drdine košulje iz filma “Toma”.
Više od 150.000 evra je Mozzart ove godine izdvojio na mnogobrojnim aukcijama, a i sam je organizovao akcije za pomoć obolelima
GENERATOR SRPSKOG SPORTA I NAGRADA UEFA
Mozzart je obnovio 90 košarkaških, ali i multifunkcionalnih terena u sklopu akcije “Sto terena za jednu igru” (pet u 2021), a ove godine je pokrenuo projekat Besplatne škole sporta, u sklopu kojeg deca širom Srbije dobijaju priliku da treniraju omiljeni sport bez plaćanja članarine. Kroz akciju „Novi dresovi za nove šampione“, do sada je više od 200 klubova, odnosno 6.000 sportista, dobilo novu opremu. Mozzart je u javnosti prepoznat kao generator srpskog sporta, a aktuelni je sponzor Fudbalskog, Košarkaškog i Odbojkaškog saveza Srbije, kao i FK Crvena zvezda, FK Vojvodina, FK Spartak, FK Radnički, RK i OK Vojvodina, KK Borac, KK Mega…
U saradnji sa FSS-om, pokrenuta je i velika akcija “Fudbal je za devojčice” koja je dobila ovacije čak iz Niona – UEFA je svrstala ovaj projekat među tri najbolja u kategoriji komunikacija u fudbalu! O kakvom uspehu je reč, govori činjenica da je Evropska kuća fudbala u nikad jačoj konkureciji, među 150 projekata iz 43 nacionalna saveza, rešila da nagradi ovu sjajnu inicijativu za afirmaciju mladih fudbalerki u Srbiji.
Podrška devojčicama u kopačkama je još jedna taktička zamisao Mozzarta da izbori male pobede za dame na polju rodne ravnopravnosti. Osim što se godinama kontinuirano bori protiv svakog vida nasilja i polne diskriminacije, ova domaća kompanija pruža pomoć u ekonomskom osnaživanju žena.
50.000 EVRA ZA PODRŠKU ŽENSKOM PREDUZETNIŠTVU
U saradnji sa Ministarstvom za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja i Koordinacionim telom za rodnu ravnopravnost dodelila je bespovratna sredstva u ukupnom iznosu od 50.000 evra za sedam nezaposlenih žena, u sklopu podrške ženskom preduzetništvu.
Ove hrabre žene koje uzgajaju žalfiju, proizvode pivo, izrađuju narodnu nošnju, prvi i najvažniji korak napravile su uz pomoć kompanije Mozzart. Podršku su dobile i na prijemu u Vladi Srbije, od prof dr. Darije Kisić Tepavčević i potpredsednice Vlade Srbije prof. dr Zorane Mihajlović.
Na konkurs je stiglo više od sto prijava, a veliko interesovanje vladalo je i za startap akcelerator Univerzum, koje je kompanija Mozzart pokrenula sa Univerzitetom u Beogradu. Ovaj biznis inkubator će kroz mentorski program pomoći preduzetnicima u realizaciji inovativnih zamisli. Timovi sa najboljim startap idejama dobili su priliiku da besplatno koriste coworking prostor u centru Beograda, ali i finansijsku podršku, jer je kompanija Mozzart za ovaj startap akcelerator odvojila fond od 25.000 evra.
VIŠE OD 20 MILIONA DINARA KROZ HUMANITARNE TIKETE
Poznate ličnosti svaki dan tipuju, a Mozzart daje zagarantovanu sumu od 10.000 dinara i po njihovoj želji usmerava dobitke u dobrotvorne svrhe. Kroz „Humanitarni tiket u podne” za pet godina je prikupljeno više od 22 miliona dinara, a pomoć je otišla na više od 100 adresa (fondacije, institucije, udruženja, pojedinci…). Samo ove godine je ta cifra dostigla 4,5 miliona dinara.
PRIZNANJA OD GRADA I PRIVREDNE KOMORE
Društveno odgovorni rad kompanije Mozzart prepoznale su i podržale najveće institucije u zemlji, a regionalni lider u oblasti priređivanja igara na sreću dobio je i dve nagrade, za poseban doprinos zajednici u borbi protiv korona virusa – najpre od Privredne komore Srbije, a krajem godine i od Grada Beograda.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar