Vodeća medijska kompanija United Media kupila je prava emitovanja i distribucije FIBA mečeva za teritorije Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije, Slovenije, Crne Gore, Grčke, Kipra i Bugarske.
United Media, koja će upravljati pravima u narednim godinama, posluje u svim zemljama jugoistočne Evrope. Aranžman sa Međunarodnom košarkaškom federacijom je strateški bitan za kompaniju United Media koja širi svoj portfolio medijskih brendova upravo u ovim zemljama gde je košarka jedan od najgledanijih sportova.
Novi ugovor sa FIBA će osigurati da ključne utakmice, ali i mečevi pojedinih nacionalnih timova, budu dostupni širokoj publici bez dodatne nadoknade na kanalima United Media i taj model se već pokazao kao vrlo uspešan kroz postojeću saradnju FIBA i Sport Klub kanala.
„Jako nam je drago što nastavljamo saradnju sa FIBA-om. Košarka je dugo jedan od glavnih fokusa United Media-a i njenih sportskih kanala i raduje nas što smo u prilici da navijačima u više zemalja osiguramo pristup punom portfoliu FIBA. United Media je godinama vodeća kompanija kada su u pitanju prava emitovanja najvažnijih sportskih događaja i verujemo da će tako ostati i u narednom periodu”, istakao je Ralf Manthey, direktor programa i korporativnih poslova United Media.
Kako ističu iz FIBA, dugoročno partnerstvo predstavlja jedinstvenu priliku da se obezbedi sveobuhvatno medijsko pokrivanje vodećih međunarodnih košarkaških događaja na sportskim kanalima: Sport Klub širom bivših jugoslovenskih zemalja, kanal Nova Sport u Grčkoj i na Kipru, ali i kanali Nova Sport i Diema Sport u Bugarskoj.
Dogovor omogućava obema stranama da zauzmu dugoročni i strateški pristup prenosu FIBA mečeva u ovim zemljama, istovremeno osiguravajući da događaj poput Svetskog kupa u košarci zadrži svoju poziciju najvažnijeg dešavanja u sportskom kalendaru, poručuju iz Međunarodne federacije.
„Ovo su sjajne vesti za ljubitelje košarke“, rekao je direktor FIBA za medije i marketinške usluge Frenk Linders. „Ogromna je strast prema sportu u ovom delu Evrope a partnerstvo sa United Media u više zemalja omogućava sinergiju i viši nivo posvećenosti koji će navijačima pružiti pristup FIBA utamicama tokom narednih godina”.
United Media je vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi, u svom portfoliu ima 45 televizija od kojih pet sa nacionalnom frekvencijom, više od 15 portala, novine, magazine, radio stanice, digitalnu distribuciju. Posluje u osam zemalja i zapošljava više od 2.800 ljudi.
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare