Malvani je jedna od najpoznatijih trans aktivistkinja u SAD.
Odluka kompanije Nike da kao zaštitno lice kampanje angažuje Dilan Malveni, trans glumicu i influenserku, podelila je javnost.
Malvejni (26) je u utorak na svojoj Instagram stranici postavila video zapise i fotografije na kojima je nosila Nike helanke i sportski grudnjak. Trans aktivistkinja je stekla ogromnu pažnju na TikToku jer je dokumentovala svoj prelazak u transrodnu ženu – prvobitno se identifikovala kao „nebinarna“, ali je pratiocima u martu rekla da se sada indetifikuje kao žena.
Malvejni je intervjuisala predsednika SAD, Džoa Bajdena, u oktobru, kao deo panela od šest progresivnih aktivista za NowThis Nevs. U intervjuu, demokrata je obećao da će zaštititi „zdravstvene usluge koje afirmišu rod“, rekavši da države ne bi trebalo da ograničavaju pristup transrodnim tretmanima.
Postala je poznata na TikTok-u po svojoj seriji snimaka „dani ženstvenosti“, u kojoj se može čuti kako razgovara o stvarima za koje veruje da treba da joj budu dostupne kao trans ženi. To je pronalaženje ljubavi, porodica i majčinstvo.
Potpredsednica SAD Kamala Haris napisala joj je pismo povodom godišnjice tranzicije, kako bi proslavila njenih „365 dana autentičnog života“.
U prošlosti su neke feministkinje optuživale Malvejni da preuzima samo uloge žena koje su joj prijatne, a da izostavlja mizoginiju sa kojom se žene svakodnevno suočavaju. Takođe je optužuju da joj je jedini cilj da zarađuje novac svojim aktivizmom.
***
BONUS VIDEO: Da li se pripadnici LGBT zajednice osećaju bezbedno na ulicamam Beograda?