Mlade turistkinje su snimile razgovor sa vozačem nakon što ih je šokirao iznos na računu koji je iznosio 643 evra.
Nakon što je priča dospela u medije, taksista je za Dalmatinski portal izneo svoju verziju događaja. On tvrdi da nije naplaćena samo kilometraža, već i čišćenje.
„Cena prevoza bila je 280 evra, a 350 evra sam naplatio za čišćenje vozila prema cenovniku koji je istaknut u automobilu. Devojke su, naime, prosule Šveps, a iza jedne je na zadnjem sedištu ostala lokva, pa sam morao da radim dubinsko čišćenje. Hteo da pozovem i policiju da se situacija reši, ali nisam želeo da pravim scenu ljudima u hotelu. Jedna devojka je pozvala oca, s kojim sam se na kraju dogovorio da vožnju naplatim 150 evra u gotovini, i to je cela priča. Na kraju sam platio dubinsko čišćenje 70 evra i za toliko sam praktično odradio tu vožnju“, rekao je taksista.
Otkrio je i da po cenovniku zaista vozi 20 evra po kilometru, ali samo na relacijama dužim od 30 kilometara. Dodao je i da devojke nisu ni pitale koliko će ih vožnja koštati, jednostavno su ušle u taksi, prenosi Dalmatinski portal.

U Beogradu putnici koji koriste prevoz sa Aerodroma „Nikola Tesla“ plaćaju fiksnu cenu u zavisnosti od gradske zone u koju putuju. Grad je podeljen u šest zona (Zona 1- Novi Beograd, Zemun Surčin, Zona 2 – Zemun, Surčin, Savski venac, Stari grad, Vračar, Palilula, Čukarica, Voždovac, Zvedzara, auto-put E-75, Zona 3 – Surčin, Čukarica, Palilula, Voždovac, Zvezdara, Rakovica, auto-put E-75, Grocka, Zona 4 – Čukarica, Rakovica, Grocka, Palilula, auto-put E-75, Zona 5 – Palilula, Čukarica, Voždovac, Grocka, Obrenovac, Zona 6- Barajevo, Obrenovac, Lazarevac, Mladenovac, Sopot) i u skladu sa zonom naplaćuje se fiksna cena.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare