Foto:promo

Kao deo kampanje podizanja svesti o sigurnosti žena i devojčica u javnom prostoru u Srbiji, organizacija Mikser i bend E-Play, uz podršku Agencije Ujedinjenih nacija za rodnu ravnopravnost i osnaživanje žena - UN Women Serbia, najavljuju spot “Aut” koji je danas premijerno izašao na Mikserovom youtube kanalu.

U godini u kojoj se kao društvo suočavamo za eksplozijom nasilja, posebno prema ženama i devojčicama, o čemu govori i povećanje broja femicida u odnosu na protekle godine, bezbednost žena, devojčica i drugih osetljivih grupa u javnom prostoru je postala apsolutni prioritet humanih, održivih i bezbednijih gradova o kojima maštamo, , kaže se u saopštenju.

Sledeći tu ideju, UN Women Srbija je podržala Žensko arhitektonsko društvo, kao i pet ekspertskih organizacija civilnog društva među kojima je i kolektiv Mikser da na terenu u pet gradova Srbije: Kragujevcu, Kruševcu, Novom Pazaru, Nišu i Somboru u proteklih godinu dana mapiraju izazove u lokalnim sredinama s kojima se suočavaju naše građanke i prenesu metodologiju i alate donosiocima odluka u tim sredinama za unapređivanje bezbednosti i osećaja bezbednosti građanki i svih građana u javnim gradskim prostorima.

Kruna ove kampanje je upravo premijera spota koji je nastao u saradnji sa beogradskim bendom E-play, obradom pesme “Aut” kultnog beogradskog rok sastava EKV, čiji refren “Ona hoda sama kroz grad” na najbolji način sublimira potrebu žena i devojčica u našoj zemlji da se oslobode straha tokom svojih kretnji kroz naše gradove.

Bonus video: Cane o 40 godina karijere Partibrejkersa

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar