Foto: Shutterstock

Sve je više prijava o prevarama, a prevaranti raznim trikovima namame potencijalnu žrtvu u svoju zamku.

Biro za bolje poslovanje (BBB) prijavio je porast prevara koje uključuju pozive u kojima pozivaoci pitaju „da li me čujete?“. Pozivalac ponekad dodaje i druge izjave kako bi osobu zadržao na liniji, na primer navodeći da ima problema sa telefonom, slušalicama itd.

Iako ovo možda ne deluje neobično, BestLife navodi da je reč o prevari u kojoj prevaranti pokušavaju da nateraju potencijalnu žrtvu da kaže „da“ na razne načine. Ovo na kraju može dovesti do toga da žrtva dobije još više prevara.

Pročitajte još

U najgorem slučaju, prevaranti mogu čak i snimiti odgovor „DA“ i koristiti ga za neovlašćene transakcije.

Pored jednostavnog pitanja „čujete li me?“, prevaranti mogu koristiti i razna druga pitanja na koja bi potencijalna žrtva mogla da odgovori „Da“. Prevaranti kažu navedu da predstavljaju određenu firmu, a pritom ispituju i neke lične podatke, kao što su ime i prezime, adresa i slično, prenosi N1.hr

Da biste se zaštitili od potencijalne prevare, BBB savetuje da ne odgovarate na pozive sa nepoznatih brojeva, čak i ako se čini da su lokalni brojevi. Ako odgovorite na nepoznat broj, obratite pažnju na to kakva vam pitanja postavljaju.

BONUS VIDEO:

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare