Nemački automobilski gigant priprema "flagship" model, odnosno novu perjanicu brenda, koja bi mogla da donese pravu revoluciju na tržište automobila.

Planovi VW grupe za budućnost dobro su poznati i mogu se svesti na samo jednu reč – elektrifikacija. Nemački automobilski gigant ulaže milijarde evra u razvoj električnih vozila i baterije, jer je jasno da budućnost auto-industrije nije u automobilima sa motorima s unutrašnjim sagorevanjem, već u motorima koje pokreće struja. Volkswagen tu tranziciju želi da dočeka potpuno spreman i to kao jedan od lidera na tržištu.

Kao najvažniji model koji bi trebalo da bude ključni igrač ove tranzicije je ID.3, električno vozilo čije ime nosi veliku simboliku. Naime, značenje broja 3 je da bi, nakon Bube i Golfa, upravo ID.3 trebalo da bude treći najvažniji model u istoriji kompanije, što dovoljno govori o važnosti tog vozila. Pored tog modela, VW razvija i celu paletu novih automobila, poput e-SUV modela ID.4 koji se mnogima čini zanimljivijim od „trojke“.

Međutim, čini se kao da su svi ti modeli, uključujući i ID.3, samo uvertira za velike stvari koje pripremaju nemački inženjeri. O čemu se tačno radi, nije poznato, ali prvi čovek kompanije Herbert Diess je putem Twittera, mreže kojoj se nedavno pridružio, najavio  – revoluciju.

Naime, Deiss je putem Twittera najavio projekat Trinity, koji će biti naslednik aktuelne električne serije ID i koji će, dakle, značiti revoluciju za Volkswagen.

Kako više od toga nije još uvek otkriveno, logično bi bilo da je reč o novom modelu, a ako znamo da je nedavno šef VW izjavio i da se spremaju za potpuno autonomna vozila, vrlo je moguće da se projekat Trinity odnosi upravo na implementaciju ove tehnologije u neke nove modele.

Priča se da će Trinity biti izuzetno efikasan automobil razvijen na novoj platformi na kojoj će VW primeniti ekonomičniji i radikalni pristup proizvodnji e-vozila, piše Dnevnik.hr. Takođe, u skladu s trendovima na tržištu, odnosno u skladu sa očekivanjima za budućnost, od Trinityja se očekuje i veliki domet.

Novi način proizvodnje trebalo bi prvo da bude primenjen u fabrici u Wolfsburgu, u kojoj se očekuje proizvodnja Trinity serije i ostala vozila nove generacije. Više od tome ipak ćemo saznati u narednom periodu, kada ekipa iz VW grupe odluči da objavi više zvaničnih informacija, a ne samo putem Twittera.

Jedino što je za sada sigurno jeste da nemačku revoluciju ne treba očekivati tako brzo, i sigurno će proći godine dok projekat Trinity, od koncepta na papiru, preko razvoja tehnologije i implementiranja u maskirani prototip, postane pravo vozilo dostupno na tržištu.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar