Najprodavaniji krosover češke kompanije upravo je Karoq, a sada je nakon 4 godine na tržištu stigla i redizajnirana verzija. Pored modernijeg izgleda druga najprodavanija Škoda na svetu dobila je i nove materijale, unapređenu efikasnost motora i nove tehnologije.
Popularni model Škode sada ima nešto tanja svetla drugačijeg izgleda napred i pozadi, kao i širu, heksagonalnu masku hladnjaka i branike u boji karoserije. Promenjen je i izgled LED dnevnih svetala koja su sada podeljena u dva segmenta, a opciono su dostupna i LED Matrix svetla.
Tu je i nešto duži zadnji spojler koji je takođe u boji karoserije, ali i novi dizajn aluminijumskih felni koje dolaze u tri veličine, od 17, 18 i 19 inča. Redizajnirani Karoq nije dobio samo stilske izmene, jer Škoda tvrdi da je koeficijent otpora vazduha manji za 9% i da sada iznosi 0,30 Cd, što Karoq čini jednim od najaerodinamičnijih vozila u svojoj klasi.
Novi Karoq donosi i opciju izbora Eco paketa, koji podrazumeva održive materijale u kabini, kao što su veganske presvlake sedišta koje liče na kožu, ali su u stvari napravljene od recikliranih materijala.
U osnovnom paketu opreme, analogne instrumente zamenila je digitalna instrument tabla. Sedišta su u višim paketima opreme dostupna sa funkcijom memorije, a unapređeno je i LED ambijentalno osvetljenje u kabini.
Izbor pogonskih agregata je ostao isti kao pre, ali su prema saopštenju Škode ovi motori sada efikasniji jer imaju manju emisiju štetnih gasova i potrošnju goriva. Što se benzinaca tiče, osnovni agregat je jednolitarski trocilindraš sa 110 KS, a tu su i 1.5 TSI EVO sa 150 KS kao i 2.0 TSI EVO sa 190 KS. Dvolitarski dizel motor dostupan je u dve verzije, sa 116 i 150 KS. Agregati su upareni sa šestostepenim ručnim ili sedmostepenim automatskim menjačem, a sa najsnažnijim dizelom i benzincem dostupan je i pogon na sva četiri točka.
Kao i uvek, Škoda je posvetila pažnju bezbednosti, pa Karoq ima do 9 vazdušnih jastuka i brojne sisteme asistencije u vožnji. Ukoliko senzori vozila primete da će doći do sudara, bilo sa prednje ili zadnje strane, automobil će sam zatvoriti sve otvorene prozore, aktivirati sva četiri pokazivača pravca i zategnuti prednje pojaseve.
Prodaja obnovljene Škode Karoq kreće početkom sledeće godine, ali cene još uvek nisu objavljene.
Bonus video: Ko su vozači koji „spavaju“ u levoj traci na auto-putu, šta nam se sviđa a šta ne kod novog električnog BMW-a iX i kakva je to tehnologija koja će stati na put pijanim vozačima – pogledajte u novoj epizodi „Vožnja sa Tinom i Nebojšom“
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare