U Fordu nisu želeli da budu skromni, pa su novi pick-up opisali rečima "najsposobniji i najpametniji Ranger do sada". Od svih rivala u ovom segmentu u Evropi, Ranger je najpopularniji, a novo izdanje donosi osvežen dizajn, unapređenu tehnologiju i motore, nove menjače i veću praktičnost.
Odmah je jasno da prednji deo vozila dizajnerski najviše liči na već predstavljeni gigantski Ford F150, ali i na novi Bronco, koji će možda prvi put početi da se prodaje i u Evropi. Sa LED dnevnim svetlima u C obliku na samim krajevima, novi veliki „gril“ Rangera deluje još veće. Ali, ovde nije reč samo o vizuelnom triku, jer novi Ranger je zapravo i 50 milimetara širi.
Sa strane su primetni upadljiviji rubovi točkova, dok pozadi nije bilo toliko upečatljivih izmena, osim načina ispisa imena modela koji je sada utisnut u zadnja vrata, kao i upotrebe LED zadnjih svetala.
Osim što je širi, novi Ranger ima i 50 milimetara duži međuosovinski razmak čime je dobijeno više mesta u unutrašnjosti vozila.
Kabina je digitalizovana, a u sredini je sada ogromni 12-inčni ekran, kao i digitalna instrument tabla, dok su korišćeni materijali kvalitetniji nego pre.
Još nije otkriveno kakve će biti opcije motorizacije, ali svakako 2.0 dizel opstaje, a možda će mu se pridružiti i trolitarski V6 dizel. Na pojedinim tržištima poznati 2,3-litarski benzinac ostaje u ponudi.
Novi su i petostepeni kao i šestostepeni manuelni menjači, dok je 10-stepeni automatik dodatno unapređen. Što se tiče pogona, najavljeno je da će pored standardnog 4×4 biti uveden i napredniji elektronski kontrolisan pogon.
Kako su rekli iz Forda, možemo da očekujemo i elektrifikovanu verziju Rangera, ali za sada nisu otkrili detalje.
Bonus video: Kako se na našem testu pokazala najluksuznija Toyota u Srbiji
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare