Redovno servisiranje motocikla ključno je za dug radni vek i bezbrižnu vožnju. Dobar deo motociklista sam odrađuje servise poput zamene ulja i filtera. Prilikom obavljanja i najmanjeg servisa, ne bi trebalo žuriti sa obavljanjem istog, već treba natenane pregledati delove motocikla. Zato ćemo vam danas ukazati na šta treba da obratite pažnju prilikom servisiranja.
Fokusiraćemo se na ono što je bitno tokom i nakon zamene ulja. Za početak, u starom ulju koje ste ispustili iz agregata proverite da li slučajno ima opiljaka ili nekih drugih metalnih čestica, piše BjBikers.com.
Takođe, nakon zamene i ponovnog startovanja motocikla pustite da motor par minuta radi u mestu i nemojte dodavati gas i proverite da li se lampica za ulje isključuje.
Svakako proverite da li ima curenja ulja na filteru za ulje ili na šrafu za ispuštanje ove tečnosti.
Već kad ste skinuli oklope sa motocikla (ukoliko ih ima), to je prava prilika i da proverite sva creva rashladnog sistema, kao i količinu rashladne tečnosti.
Tom prilikom, treba proveriti da li sve šelne pravilno drže spojeve creva, kao i da li su neka creva ispucala ili pokazuju znakove starenja.
Nakon toga, proverite nivo rashladne tečnosti i ukoliko primetite da je nivo tečnosti niži od predviđenog, dodajte isti tip rashladne tečnosti koji se već nalazi u sistemu.
Takođe, proverite i kočiona creva, a kako to da uradite pročitajte ovde.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: