Foto: Printscreen/Twitter/@preneh24

Korisnik Twittera pod imenom Prerak objavio je kako je 24. januara preuzeo novi Teslin Model Y, i da mu je svega 6 dana kasnije, dok je vozio auto-putem, volan otpao u vožnji i našao mu se u krilu.

Ovaj razočarani vlasnik Tesle je svoje iskustvo podelio na društvenim mrežama, a pritom je u objavi označio i Elona Muska, vlasnika Tesle, ali i Twittera.

Zanimljivo je da se ne radi o izolovanom slučaju. Kako piše The Drive, ista stvar dogodila se 2020. godine jednom vlasniku Tesle Model 3. Automobil je bio star tek mesec dana, a u tom slučaju je uzrok bio izostanak matice.

U najnovijem slučaju otpadanja volana, Prerak je srećom uspeo bezbedno da se zaustavi, a zatim je pozvao šlep službu koja je Model Y prebacila u Teslin servisni centar gde mu je popravka naplaćena 103,96 dolara. Nakon što je podneo zahtev, ovaj iznos mu je u potpunosti refundiran. Prerak je zaključio kako je u potpunosti izgubio poverenje u Teslu i da želi da vrati automobil uz povraćaj celokupnog plaćenog iznosa.

Tu sledi novo iznenađenje. Naime, američki proizvođač je u tišini još 2020. godine ukinuo mogućnost vraćanja automobila bez penala u roku od sedam dana. Kako prenosi Index.hr, servisni centar obavestio je razočaranog vlasnika da ova opcija nije moguća i da treba da kontaktira sektor prodaje kako bi postigao dogovor.

Bonus video: „Tesla vas bezbedno vozi do kućnog praga“ – Pa ne baš uvek

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar